تمرکز، برگ برنده دربی است/ جو ورزشگاه آزادی با حضور خانم‌ها بهتر می‌شود
تمرکز، برگ برنده دربی است/ جو ورزشگاه آزادی با حضور خانم‌ها بهتر می‌شود

محسن بنگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از بازی دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: دربی متفاوت از سایر بازی‌هاست و هر تیمی که بهتر باشد برنده این بازی می‌شود. بنگر درباره اینکه شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس را قبل از دربی چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اصلا دربی به وضعیت قبلی ۲ تیم، جایگاهشان […]

- تمرکز، برگ برنده دربی است/ جو ورزشگاه آزادی با حضور خانم‌ها بهتر می‌شود

محسن بنگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از بازی دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: دربی متفاوت از سایر بازی‌هاست و هر تیمی که بهتر باشد برنده این بازی می‌شود.

بنگر درباره اینکه شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس را قبل از دربی چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اصلا دربی به وضعیت قبلی ۲ تیم، جایگاهشان در جدول و نتایج گذشته شان ربطی  ندارد و این بازی شرایط خاص خود را دارد. در دربی همه چیز بین ۲ تیم یکسان و برابر است.

او درباره  برگ برنده دربی سرخابی‌ها بیان کرد: هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد در نهایت می‌تواند برنده دربی شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از دربی سرخابی‌ها بیان کرد: خاطره بدی ندارم، چون زمان حضورم در پرسپولیس بازی دربی را شکست نخوردیم، اما بهترین خاطره ام برد با نتیجه ۴ بر ۲ برابر استقلال بود.

بنگر درباره اینکه اکثر دربی‌ها کسل کننده هستند و با تساوی به پایان می‌رسند، گفت: حساسیت بازی آن قدر بالاست که این اتفاق رخ می‌دهد وگرنه عامل دیگری در این زمینه دخیل نیست.

او درباره اینکه هواداران خانم برای اولین بار در دربی حضور دارند، گفت: هواداران خانم  در ورزشگاه باشند، جو ورزشگاه هم بهتر خواهد بود. خانم‌ها حق دارند که به ورزشگاه بیایند و بازی تیم محبوب خود را ببینند و از این شادی و شوق لذت ببرند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیش بینی نتیجه دربی پایتخت هم گفت: ان شاء الله یک بازی خوب، تاکتیکی و فنی ببینیم و هر تیمی که بهتر بود ان شاء الله بتواند برنده دربی شود.

بنگر درباره اینکه ستاره بازی دربی چه کسی می‌شود، گفت: نمی‌دانم شاید تیم پرسپولیس ستاره این بازی شود.  

باشگاه خبرنگاران