امکانات و تفریحات کیش باعث شده تا مسافر تقریبا در تمام فصول از سرتاسر کشور و حتی خارج از آن راهی این جزیره جنوبی شوند. برای سفر به مروارید خلیج فارس، بهترین راه خرید بلیط هواپیما کیش است. البته می‌توانید سفر به کیش را از راه زمینی هم امتحان کنید، اما از آنجایی که […]

 

امکانات و تفریحات کیش باعث شده تا مسافر تقریبا در تمام فصول از سرتاسر کشور و حتی خارج از آن راهی این جزیره جنوبی شوند. برای سفر به مروارید خلیج فارس، بهترین راه خرید بلیط هواپیما کیش است. البته می‌توانید سفر به کیش را از راه زمینی هم امتحان کنید، اما از آنجایی که باید به یکی از بندرهای جنوبی بروید و از آن‌جا با کشتی یا قایق خودتان را به کیش برسانید، پیشنهاد ما خرید بلیط هواپیما تهران کیش است. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، در ادامه راهنمای سفر سه روزه کیش را مطالعه کنید تا بیشترین استفاده را از این بازه زمانی کوتاه داشته باشید.

بهترین زمان سفر به کیش

کیش یکی از مناطق گرمسیری ایران است. هرچند دور تا دور این جزیره را آب‌های خلیج فارس احاطه کرده است، اما از نظر شرایط آب و هوایی، جزیره کیش معمولا هوایی بسیار گرم و شرجی دارد. با توجه به این مورد هرچه به فصل تابستان نزدیک شوید، آب و هوایی گرم‌تر و رطوبت بیشتر منتظر شما خواهد بود و با تغییر فصل به پاییز و زمستان، دما کاهش پیدا کرده و کیش را به بهترین مقصد گردشگری تبدیل می‌کند.

علاوه بر فصول سرد، بهار هم فصل مناسبی برای سفر به کیش است. در سه ماه ابتدایی سال، هوا در مروارید خلیج فارس معتدل‌تر می‌شود. البته تعطیلات نوروزی هم باعث می‌شود تعداد سفرها در این زمان بیشتر از هر زمان دیگری باشد، پس اگر در بهار به سراغ کیش می‌روید باید انتظار شلوغی و گرانی تفریح‌ها را هم داشته باشید. برای خرید ارزان بلیط کیش تهران و مسیر بالعکس در آف سیزن (فصل کم مسافر) به این جزیره سفر کنید.

برای سفر به کیش چه وسایلی ببریم؟

چمدان بستن، سخت‌ترین و شیرین‌ترین کاری است که قبل از شروع مسافرت انجام می‌دهیم. این کار زمانی چالش برانگیزتر می‌شود که نتوانید تصمیم بگیرید چه چیزی با خودتان ببرید یا چقدر فضای خالی برای خرید سوغات باقی بگذارید.

یکی از نکات مهم هنگام سفر به کیش، بررسی آب و هواست. هرچند این جزیره، همیشه گرم است اما اگر در فصل زمستان و پاییز به آن‌جا بروید ممکن است با باران‌های تند و بادهای سرد و خشک روبه‌رو شوید. پس قبل از اینکه بلیط هواپیما کیش را بخرید، شرایط آب و هوا را بررسی کنید.

فارغ از اینکه چه زمانی به کیش سفر می‌کنید، بهتر است چمدان خود را سبک ببندید؛ چراکه با رفتن به بازارهای و مراکز خرید کیش که بسیار متنوع هستند و انواع کالاها و برندها را ارائه می‌دهند، دست خالی از جزیره بازنخواهید گشت.

سفر به کیش

راه‌های سفر به کیش

برای سفر به کیش، راه‌های مختلفی وجود دارد و مسافران می‌توانند متناسب با بودجه و علایق خود، وسیله‌ای که بیشتر برایشان مناسب است را انتخاب کنند. البته، جزیره کیش در جنوب ایران قرار دارد، درنتیجه رفت‌ و آمد به کیش ممکن است برای همه راحت نباشد.

یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌هایی که می‌توانید خودتان را به این جزیره برسانید، خرید بلیط هواپیما کیش است. با خرید پرواز تهران کیش یا از دیگر شهرهای ایران می‌توانید در کمترین زمان ممکن خودتان را به این جزیره برسانید.

اگر طرفدار سفر با هواپیما نیستید، قطار و ماشین پیشنهادهای بعدی هستند. با خرید بلیط اتوبوس یا قطار بندرعباس، ابتدا باید خودتان را به این بندر برسانید و سپس سوار بر لنج، قایق یا کشتی به سمت کیش بروید. همچنین استفاده از ماشین شخصی هم گزینه بعدی است. البته درصورت سفر با ماشین خودتان حتما از قوانین رانندگی در کیش اطلاع پیدا کنید، چراکه برخی از قوانین خاص در این جزیره وجود دارد و درصورت عدم رعایت آن‌ها جریمه می‌شوید.

 

جاهای دیدنی کیش

تفریحات آبی کیش یکی از محبوبترین سرگرمی‌های گردشگرانی است که به این جزیره سفر می‌کنند. با سفر به این جزیره تفریحاتی مانند پارک آبی کیش، غواصی، قایق سواری، اسکی، اسکوتر زیر دریایی، پاراسل، فلای برد، شاتل و غیره را تجربه کنید یا به سراغ دوچرخه‌سواری کنار ساحل، پارک دلفین‌ها، پارک پرندگان و مابقی سرگرمی‌ها بروید.

وجود بازارهای بزرگ و لوکس، کیش را برای مسافرانی که شیفته خرید هستند بسیار دلپذیر کرده است؛ برای اینکه سوغات یا از برندهای معتبر بین‌المللی برای خودتان خرید کنید می‌توانید به سراغ بازارهای پردیس یک و دو، بازار مرجان، بازار ونوس، مرکز تجاری، بازار مروارید و … بروید.

همچنین برگزاری انواع کنسرت، نمایش و جشنواره نیز در میان گردشگران جزیره محبوبیت زیادی دارد. در این میان حتما سری به جاهای تاریخی کیش مانند شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی و… هم بزنید. غذاهای دریایی و محلی را در رستوران‌های کیش تجربه کنید و شب گردی در کیش را فراموش نکنید.

خرید بلیط هواپیما ارزان در فلای‌تودی

قیمت بلیط کیش از تهران به عوامل مختلفی مانند زمان سفر، تعداد مسافران، نوع بلیط و ایرلاین بستگی دارد. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی می‌توانید بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش را از مبدا خود خریداری کنید. فلای‌تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما با ارائه بیش از ۹۰۰ ایرلاین و رزرو هتل از میان ۱.۵ میلیون گزینه است. علاوه بر خرید بلیط هواپیما تهران کیش یا دیگر مقاصد با بهترین قیمت می‌توانید خدمات متنوعی مانند خرید بلیط قطار، رزرو تورهای مسافرتی، خدمات ویزا و بیمه را نیز از طریق سایت و اپلکیشن فلای‌تودی انجام دهید.

 

منبع خبر: رکنـا