یکصد و دومین دربی پایتخت فردا بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که نتیجه این بازی تأثیر زیادی در سرنوشت هر دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد. این بازی البته با یک رکورد ویژه برای یحیی گل‌محمدی همراه خواهد بود و آن اینکه این مربی در قامت سرمربی […]

- رکورد ویژه گل‌محمدی در دربی/ نکونام طلسم یحیی را می‎‌شکند؟

یکصد و دومین دربی پایتخت فردا بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که نتیجه این بازی تأثیر زیادی در سرنوشت هر دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد.

این بازی البته با یک رکورد ویژه برای یحیی گل‌محمدی همراه خواهد بود و آن اینکه این مربی در قامت سرمربی پرسپولیس تا به حال در دربی‌ها در زمان قانونی بازی شکست نخورده و دو باخت در ضربات پنالتی در جام حذفی تجربه کرده است.

یحیی گل‌محمدی تاکنون ۱۱ بار هدایت پرسپولیس را در دربی‌ها برعهده داشته و حاصل آن ۳ برد و ۸ تساوی بوده که البته از این ۸ تساوی دو بازی به ضربات پنالتی کشیده شده که البته باخت در آن شکست در جریان بازی به حساب نمی‌آید.

با احتساب این مسئله گل‌محمدی تاکنون در قامت مربی و در جریان زمان قانونی، تا به حال به استقلال نباخته تا یک برگ برنده برای او در این بازی حساس به حساب بیاید.

منبع: خبـر ورزشی