به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون درباره اینکه دربی با بهره‌مندی از کمک داور ویدیویی قضاوت خواهد شد اظهار داشت: من پس از مدت‌ها نفس عمیقی می‌کشم و امیدوارم فردا شاهد رقابت خوبی میان دو تیم پرطرفدار کشور باشیم. وی […]

- پس از مدت‌ها نفس عمیق کشیدم/ تا ساعت ۱۱ امروز همه از حضور VAR ناامید بودیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون درباره اینکه دربی با بهره‌مندی از کمک داور ویدیویی قضاوت خواهد شد اظهار داشت: من پس از مدت‌ها نفس عمیقی می‌کشم و امیدوارم فردا شاهد رقابت خوبی میان دو تیم پرطرفدار کشور باشیم.

وی ادامه داد: دربی مسابقه‌ای بود که اگر قرار بود VAR در مسابقه‌ای تست شود یکی همین بازی باشد. حقیقتا می‌طلبید که چنین اتفاقی رخ دهد. یک تشکر ویژه می‌خواهم اینجا کنم، چون شاید دوستانی که بیرون هستند ندانند یک هفته است چه می‌کشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون خاطرنشان کرد: از تاج تشکر می‌کنم که تا لحظه آخر تلاش وصف ناپذیری برای تحقق این امر داشت. حدود ساعت ۱۱ امروز ما دیگر ناامید شدیم و می‌خواستیم پلن دوم را اجرا کنیم، اما رئیس فدراسیون که در مجمع هیات فوتبال اردبیل حضور داشت، با اینفانتینو تماس گرفت و با پیگیری ویژه لحظه آخری از طریق تارقلی زاده، رئیس روابط بین الملل فدراسیون مجوز را گرفت. همچنین از دیگر افرادی که به این پروژه کمک کردند کمال سپاس را دارم. وزیر ورزش و جوانان در این مدت وسواس زیادی به تحقق این بحث داشتند.

افشاریان افزود: به همین منظور تیم VAR که در کشور لایسنس گرفته بود در این مسابقه در این بازی حضور خواهد داشت. از دو کمک داور ویدیویی که در کشور عراق هستند هم کمک گرفتیم و سرانجام بازی فردا راس ساعت مقرر در ورزشگاه خاطره انگیز آزادی برگزار خواهد شد. امیدواریم این مسابقه گام بلندی برای سایر مسابقات باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا