صادق بوقی در گذشته سالها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار در کنار تیم های فوتبال شمالی فعالیت می کرد و به همین دلیل به او لقب «صادق بوقی» داده‌‎اند. صادق بوقی پیرمردی ۷۰ ساله اهل رشت است که با آوازخوانی و رقصیدن خود در بازار بزرگ شهر رشت شهرت پیدا کرد. او به […]

صادق بوقی در گذشته سالها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار در کنار تیم های فوتبال شمالی فعالیت می کرد و به همین دلیل به او لقب «صادق بوقی» داده‌‎اند.

متن آهنگ صادق بوقی چیست؟

صادق بوقی پیرمردی ۷۰ ساله اهل رشت است که با آوازخوانی و رقصیدن خود در بازار بزرگ شهر رشت شهرت پیدا کرد. او به دلیل حرکات موزون و انرژی بالای خود در میان مردم بسیار محبوب است.

صادق بوقی کیست؟

صادق بنا متجدد ملقب به صادق بوقی متولد سال ۱۳۳۲ در رشت است.

صادق بوقی در گذشته سالها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار در کنار تیم های فوتبال شمالی فعالیت می کرد و به همین دلیل به او لقب «صادق بوقی» داده‌‎اند. او پس از بازنشستگی به شغل ماهی فروشی مشغول شد. هم اکنون ایشان تاکسی دارند و البته در اوقات بیکاری سری به دوستان ماهی فروش خود در بازار رشت می‌زنند.

صادق بوقی از سال ۱۳۹۹ به صورت خودجوش شروع به رقصیدن و آوازخوانی در بازار رشت کرد و به سرعت در میان مردم محبوب شد. ویدیوهای رقص و آوازخوانی او در فضای مجازی منتشر شد و به شهرت او افزود.

صادق بوقی به دلیل اخلاق خوب و رفتار مهربانانه خود در میان مردم رشت بسیار محبوب است و او را به عنوان نماد شهر رشت می شناسند. او همیشه با لبخند و مهربانی با مردم برخورد می کند و به آنها احترام می گذارد.

متن شعر آهنگ چیست؟

آهنگی که صادق بوقی می‌خواند و این روزها در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است بیشتر جنبه طنز دارد و اتفاقا این چنین آهنگهای کارکردش همین است که جمعی را به شادی و نشاط همراه با هم وادارد.

 

به هوای روخانه آبه میان (به هوای آب رودخانه)

 

آبه سر غوطه بزه باکه میان (کنار آب، غوطه زد در یک باک حلبی)

 

ائو، ائو، ائو ائو

 

یه روزی تنگه غروبه آسمان (روزی نزدیک غروب آسمان)

 

بزه‌مه تی خالا گوشا با تیرکمان (با تیرکمان، به گوش خاله‌ات زدم)

 

ائو, ائو، ائو ائو

 

ای روزم کی او یزیده کافر (روزی هم که آن یزید کافر)

 

بوشویا انزلی میان با خاور (رفت به انزلی با ماشین خاور)

 

شما نیوز

+