یکی از مخاطبان خوب زیرنویس به نکته جالبی اشاره کرده و گفته در دربی ششم بهمن سال ۹۱ قیمت بلیت‌ها ۳، ۵ و ۱۰ هزار تومان بود و با گذشت حدود یازده سال قیمت‌ها ۳۰ برابر شده است! واقعاً جا دارد به این مناسبت عرض تشکری داشته باشیم خدمت همه عزیزان تصمیم‌گیر و از آنها به […]

- در ورزشگاه آزادی چه امکانات ویژه ای به مردم می دهید؟/قیمت بلیت دربی در عرض 11 سال 30 برابر شد!

یکی از مخاطبان خوب زیرنویس به نکته جالبی اشاره کرده و گفته در دربی ششم بهمن سال ۹۱ قیمت بلیت‌ها ۳، ۵ و ۱۰ هزار تومان بود و با گذشت حدود یازده سال قیمت‌ها ۳۰ برابر شده است! 
واقعاً جا دارد به این مناسبت عرض تشکری داشته باشیم خدمت همه عزیزان تصمیم‌گیر و از آنها به نمایندگی از مردم و فوتبالدوستان سؤال کنیم که شما در قبال این افزایش بی‌رویه قیمت‌ها چه خدماتی به مردم می‌دهید و چه پوئنی را برای آنها قائل می‌شوید؟ آیا مثلاً امکانات رفاهی ورزشگاه آزادی بیشتر شده؟ آیا برنامه تفریحی خاصی آنجا انجام می‌شود؟ آیا وضعیت پارکینگ بهتر شده و ورود و خروج به ورزشگاه آزادی ترافیک ندارد؟ واقعاً چه خدماتی اضافه شده که قیمت‌ها ۳۰ برابر شده است؟ اگر بخواهیم قیمت بلیت را با تورم موجود در جامعه مقایسه کنیم که اصلاً منطقی نیست و جای توجیه ندارد. الحمدلله کیفیت فوتبال‌ها هم که روز به روز پایین‌تر می‌رود. قدیم‌ها وقتی مردم به ورزشگاه می‌رفتند، لااقل ۲۰، ۳۰ دقیقه فوتبال خوب تماشا می‌کردند اما امروز… شاید بگویید خب مردم می‌توانند نروند که این هم حرف غلطی است چون متأسفانه برای جوان‌ها در جامعه ما تفریح سالم چندانی وجود ندارد که انتظار داشته باشیم قید تماشای همین فوتبال را هم بزنند. فقط نمی‌دانیم عزیزانی که چنین تصمیماتی می‌گیرند، چقدر از فضای جامعه و مشکلات جوان‌ها باخبر هستند. ما که فکر می‌کنیم اساساً در کشور دیگری زندگی می‌کنند!

منبع: خبـر ورزشی