به گزارش زیرنویس، ظهر روز ۱۹ اسفند سال ۱۳۹۷ خبر درگیری در یک مجتمع مسکونی در شمال تهران گزارش شد و بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند. بر اساس شواهد موجود و گفته شاهدان در محل حادثه ماموران متوجه شدند یک مرد جوان به زن میانسالی در خانه اشو تجاوز کرده و همسایه های این […]

به گزارش زیرنویس، ظهر روز ۱۹ اسفند سال ۱۳۹۷ خبر درگیری در یک مجتمع مسکونی در شمال تهران گزارش شد و بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

بر اساس شواهد موجود و گفته شاهدان در محل حادثه ماموران متوجه شدند یک مرد جوان به زن میانسالی در خانه اشو تجاوز کرده و همسایه های این زن با شنیدن فریاد های او برای کمک در های ساختمان را شکسته و سپس وارد خانه شدند و پسر جوان را دستگیر کردند.

پسر جوان توسط ماموران کلانتری برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و زن ۶۸ نیز شکایت خود را ثبت کرد.

این زن به بازپرس پرونده گفته بود: به دلیل اینکه نزدیک سال نو بود، برای نظافت خانه با یکی از شرکت های خدماتی تماس گرفتم و آنها این پسر جوان را به من معرفی کردند.

پسر جوان صبح خیلی زود به خانه ما آمد و مشغول نظافت شد و من هم ظهر برای نهار او غذا آماده کردم وقتی ناهارش را خورد به طور غیر منتظره ای به سمت من حمله ور شد و هرچه مقاومت کردم و بی فایده بود و پسر جوان مرا با تهدید هدف نیت شیطانی خود قرار داد و در یک لحظه توانستم خودم را به پنجره آشپزخانه برسانم و با داد و فریاد از مردم کمک خواستم که همسایه ها با شکستن در وارد خانه شدند و پسر شیطان صفت را دستگیر کردند.

این پرونده در شعبه ۲ بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ ارجاع شد، در جریان روند این پرونده مشخص شد این پسر جوان به نام کیوان متولد سال ۶۶ مجرد و  اهل تهران است ، او در همان لحظات اولیه بازداشت به نقشه شومش اعتراف کرده و گفته بود که در هوشیاری و سلامت کامل دست به این اقدام شیطانی زده است.

بنابر اعترافات این پسر آزارگر و پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی مبنی بر تایید جراحات وارده بر روی بدن شاکی تجاوز از سوی آنها تایید و در نهایت این پرونده روی میز قاضی شعبه ۷ دادگاه کیفری قرار گرفت و متهم به زنای به عنف محکوم شد.

روز ۲۵ آذر سال ۱۳۹۸ دادگاه این پرونده سیاه برگزار شد و حکم اعدام پسر جوان صادر شد و این حکم در شعبه ۲۱ دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت و صبح امروز ۲۲ آذر ماه پسر جوان برای اجرای حکم اعدام پای چوبه دار رفت و با توجه به توبه و ابراز پشیمانی که در این سالها داشت شاکی پرونده در لحظات قبل از اجرای حکم حاضر به رضایت شد و پسر جوان را بخشید.

بنا بر این گزارش، با توجه به توبه کردن پسر جوان و رضایت شاکی پرونده حکم اعدام شکسته شد و پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری ارجاع داده و متهم نیز روانه زندان شد.

 

منبع خبر: رکنـا