بنیادی فر در صورت مصدومیت احتمالی، جانشین ندارد
بنیادی فر در صورت مصدومیت احتمالی، جانشین ندارد

دربی ۱۰۲ پنجشنبه با قضاوت موعود بنیادی فر و با استفاده از VAR بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار  خواهد شد.   پس از مذاکرات روز‌های اخیر فدراسیون فوتبال با فیفا و پیگیری‌های مهدی تاج در نهایت فیفا موافقت خود را با استفاده از VAR در این بازی اعلام کرد تا برای اولین بار در […]

- بنیادی فر در صورت مصدومیت احتمالی، جانشین ندارد

دربی ۱۰۲ پنجشنبه با قضاوت موعود بنیادی فر و با استفاده از VAR بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار  خواهد شد.  

پس از مذاکرات روز‌های اخیر فدراسیون فوتبال با فیفا و پیگیری‌های مهدی تاج در نهایت فیفا موافقت خود را با استفاده از VAR در این بازی اعلام کرد تا برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری از این سیستم استفاده شود.

به این ترتیب موعود بنیادی‌فر همراه با سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم این مسابقه را قضاوت می‌کنند. زید ثامر محمد و حیدر عبدالحسن علی کمک داوران ویدیویی بازی خواهند بود. البته فدراسیون فوتبال نمی‌توانست هیچ داوری به غیر از موعود بنیادی فر را برای این دیدار استفاده کند به همین دلیل این داور بلافاصله بعد از قضاوت دیروز در AFC کاپ در کشور عراق  امروز به ایران برگشت تا با کمتر از ۴۸ ساعت ریکاوری، فردا یک بازی بسیار سخت و حساس را قضاوت کند.

با توجه به اینکه بنیادی فر تنها داور ایرانی است که لایسنس قضاوت بازی با کمک داور ویدیویی را دارد، حال مشخص نیست در صورت مصدومیت احتمالی او در دربی، چه کسی می‌خوهد ادامه بازی را قضاوت کند.

آخرین دربی برگزار شده منجر به مصدومیت اشکان خورشیدی در دقیقه ۸۲ شد و او جای خود را به داور پشت دروازه یعنی محمدحسین زاهدی‌فر داد و با توجه به خستگی بنیادی فر، بعید نیست این اتفاق باز هم رخ دهد و در این صورت هیچ جایگزینی برای او وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران