در آغاز شب پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران دو بازی همزمان در گروه G برگزار شد که در بازی مهم‌تر منچسترسیتی میزبان خود تیم ستاره سرخ صربستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد. من‌سیتی که پیش از این صعودش به‌عنوان تیم اول گروه […]

- پایان کار من‌سیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با ششمین برد متوالی

در آغاز شب پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران دو بازی همزمان در گروه G برگزار شد که در بازی مهم‌تر منچسترسیتی میزبان خود تیم ستاره سرخ صربستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

من‌سیتی که پیش از این صعودش به‌عنوان تیم اول گروه را مسجل کرده بود، برای این بازی تشریفاتی اکثر نیمکت‌نشینان خود را به میدان فرستاد و با این حال با مشکل خاصی برای کسب تمام امتیازات مواجه نشد. این تیم با گلزنی میکل فیلیپه جود همیلتون در دقیقه ۱۹ پیش افتاد. میهمان انگلیسی در دقیقه ۶۲ با گلزنی اسکار باب اختلاف را به دو گل افزایش داد.

ستاره سرخ در دقیقه ۷۶ به وسیله هوانگ این بئوم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما امیدهایش برای فرار از شکست خانگی در دقیقه ۸۵ کمرنگ شد، چرا که سیتی سومین گل خود را از روی نقطه پنالتی توسط کالوین فیلیپس به ثمر رساند. میزبان در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط الکساندر کاتای دومین گل خود را زد، اما در نهایت این گل باعث فرارش از شکست نشد.

به این ترتیب شاگردان پپ گواردیولا با کسب ششمین برد متوالی و حداکثر امتیازات ممکن (۱۸ امتیاز) به کار خود در مرحله گروهی پایان دادند. ستاره سرخ بلگراد اما با این نتیجه، یک امتیازی و قعرنشین ماند و بنابراین از رفتن به پلی‌آف لیگ اروپا باز ماند.

در بازی همزمان لایپزیگ آلمان که از قبل صعودش قطعی شده بود، میهمان خود یانگ بویز سوئیس را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت. بنیامین سسکو در دقیقه ۵۱ و امیل فورسبرگ در دقیقه ۵۶ برای لایپزیگ گلزنی کردند و تنها گل یانگ بویز هم در دقیقه ۵۳ توسط ابریما کولی به ثمر رسید.

یانگ بویز با وجود این شکست به لطف چهار امتیازی که از قبل کسب کرده بود، در رده سوم جدول گروه G باقی ماند و به پلی‌آف لیگ اروپا رفت.

بازی‌های شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با انجام شش مسابقه دیگر از ساعت ۲۳:۳۰ دنبال خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی