سرهنگ علی قاسم‌پور در این‌باره گفت: به دنبال تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده شکارچی غیرمجاز در روستای «سنگ بن»، تیم عملیات کلانتری ۱۶۲ فشم سریعا برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شده و رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره […]

- بازداشت یک شکارچی در شمال تهران با ده کیلو گوشت شکار

سرهنگ علی قاسم‌پور در این‌باره گفت: به دنبال تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده شکارچی غیرمجاز در روستای «سنگ بن»، تیم عملیات کلانتری ۱۶۲ فشم سریعا برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شده و رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به حضور ماموران در محل، گفت: ماموران با حضور در محل متهم را با یک قبضه سلاح شکاری مشاهده و دستور ایست را اعلام کردند، اما متهم در تلاش بود تا بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری شد که در نهایت پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به بررسی سوابق متهم در مقر انتظامی و انجام بازجویی از او، اظهارکرد:‌ ماموران در بررسی به عمل آمده متوجه شدند که این فرد یک شکارچی غیرمجاز است و هیچگونه مجوزی برای شکار و حمل سلاح شکاری ندارد. خود متهم نیز به جرم خود مبنی بر شکار غیرمجاز گونه‌های نادر و کم‌یاب حیوانات در این محدوده اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهم نیز گفت: ماموران در جریان با بازرسی از مخفیگاه متهم که با دستور قضایی انجام شد، ۱۰ کیلوگرم گوشت شکاری و دو قبضه اسلحه شکاری دیگر را نیز کشف و ضبط کردند. در مجموع از این فرد سه قبضه سلاح شکار غیرمجاز کشف شد.

قاسم‌پور با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بیشتر بخوانید:

بازداشت مرد جنایتکار پس از ارتکاب قتل در خانه مجردی جنوب تهران

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین