مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: درحال حاضر ۱۷ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج با مجوز وزارت ورزش و جوانان در استان قم مشغول به فعالیت هستند. به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، ابراهیم سانی‌خان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری شاهد تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: درحال حاضر ۱۷ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج با مجوز وزارت ورزش و جوانان در استان قم مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، ابراهیم سانی‌خان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری شاهد تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با موضوع اشتغال و مسکن جوانان بودیم، همچنین یکی از مهمترین مصوبات جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان‌ها در خصوص اوقات فراغت جوانان بوده است که با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و کانون مساجد، فعالیت‌های منسجمی در سال جاری رقم خورد. 

وی با بیان اینکه استان قم جزو استان‌های پیشرو در ترویج ازدواج بوده است، گفت: استان قم با برگزاری ۱۴ جشن وصال یکی از استان‌های پیشرو در ترویج سنت حسنه ازدواج و مروج ازدواج آسان و آسمانی بوده، ضمنا در حال حاضر اولین مرکز جامع ازدواج، خانواده و جمعیت سطح کشور در قم افتتاح شده و ۱۷ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده با مجوز وزارت ورزش و جوانان در قم فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۶ مرکز هم مجوز واسطه‌گری ازدواج و همسان‌گزینی گرفته‌اند و  قریب به ۸۰ سازمان مردم‌نهاد (سمن) در قم فعالیت می‌کنند که لازم به توضیح است ۱۰ هزار نفر در رویدادهایی نظیر کارگاه‌های پیش، حین و بعد از ازدواج از خدمات مشاوره و آموزشی در سال جاری استفاده کردند که این موضوع یک رکورد محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان اظهار کرد: رتبه برتر دستگاه در فعالیت‌های جوانی جمعیت، همچنین رتبه اول در فعالیت‌های فرهنگی در بین ۳۱ استان کشور و رتبه سومی در برگزاری رویداد اتم برخی از دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان به شمار می‌رود.

پایان پیام/۷۸۰۳۰