همه بازیکنان از تساوی با پرسپولیس ناراحت بودند/ خدا را شکر حق استقلال خورده نشد
همه بازیکنان از تساوی با پرسپولیس ناراحت بودند/ خدا را شکر حق استقلال خورده نشد

علی خطیر پس از تساوی دربی ۱۰۲ اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، بچه‌های ما یک بازی هوشمندانه و با تمرکز بالا را هم در نیمه اول و هم دوم ارائه دادند. همه هم دیدند که استقلال تیم برتر میدان هم از لحاظ خلق موقعیت هم مالکیت توپ بود، اما متاسفانه روی یک بدشانسی گل […]

- همه بازیکنان از تساوی با پرسپولیس ناراحت بودند/ خدا را شکر حق استقلال خورده نشد

علی خطیر پس از تساوی دربی ۱۰۲ اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، بچه‌های ما یک بازی هوشمندانه و با تمرکز بالا را هم در نیمه اول و هم دوم ارائه دادند. همه هم دیدند که استقلال تیم برتر میدان هم از لحاظ خلق موقعیت هم مالکیت توپ بود، اما متاسفانه روی یک بدشانسی گل خوردیم که خوشبختانه توانستیم زود جبران کنیم.

وی تاکید کرد: ما باید ۳ امتیاز بازی را می‌گرفتیم و در رختکن که رفتم همه بچه‌ها از اینکه بازی مساوی شده است، ناراحت بودند. باز هم خدارا شکر که VAR بود و حق استقلال خورده نشد و اگر نبود داور پنالتی را نمی‌گرفت.

خطیر ادامه داد: این نشان می‌دهد که فدراسیون باید تمام تلاش خود را بکند که VAR برای تمام مسابقات باشد. چون فرق بازی‌ها با VAR و بدون VAR را دیدید. اگر نبود ما باید با این همه پتانسیل و توانایی ۳ امتیاز را از دست می‌دادیم. باز هم خداراشکر که بازی حداقل مساوی شد.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه اعتراض‌ها به نیمکت استقلال زیاد بود و حریف می‌گفت داور را مجبور به اعلام پنالتی کردند، گفت: اینکه VAR بوده و نمی‌دانم دیگر دوستان به چه چیزی اعتراض می‌کنند. این انتقادات درست نیست. دیگر نمی‌توانید به VAR هم ایراد بگیرید.

وی در مورد اینکه در صحنه اول به سود استقلال پنالتی گرفته نشد و آیا اعتراض دارید یا خیر، گفت: من داور نیستم، اما حتما نبود که داور نگرفت.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه چند کار عمرانی انجام می‌دهید و الان در چه مرحله‌ای است، عنوان کرد: در حال تجهیز کمپ مرحوم حجازی هستیم. برنامه ما این است که سونا، استخر و جکوزی و باشگاه سلامت استقلال را در این‌کمپ داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران