این که با VAR هم اشتباه کنند، شرم‌آور است
این که با VAR هم اشتباه کنند، شرم‌آور است

امید عالیشاه که تک گل پرسپولیس را در دربی ۱۰۲ به ثمر رساند، پس از پایان مسابقه اظهار داشت: به هواداران و بچه‌ها خسته نباشید می‌گوی. واقعا بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند و می‌توانستند برنده بازی شوند، اما آدم چیز‌هایی می‌بیند البته این‌ها باعث افتخار من است […]

- این که با VAR هم اشتباه کنند، شرم‌آور است

امید عالیشاه که تک گل پرسپولیس را در دربی ۱۰۲ به ثمر رساند، پس از پایان مسابقه اظهار داشت: به هواداران و بچه‌ها خسته نباشید می‌گوی. واقعا بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند و می‌توانستند برنده بازی شوند، اما آدم چیز‌هایی می‌بیند البته این‌ها باعث افتخار من است و من به تیمم و بچه‌هایمان و مجموعه افتخار می‌کنم، چون با VAR دیگر صحنه‌های این چنینی سخت نیست.

او ادامه داد: نیمه اول روی شهاب پنالتی شد. دقیقه ۶۰ هافبک دفاعی تیم حریف باید اخراج می‌شد و پنالتی‌ای که واقعا پنالتی نبود. من به شخصه پشت صحنه بودم و داشتم می‌دیدم که بازیکن سر توپ زده و خودش را به بازیکن ما زده است. وقتی با VAR هم اشتباه کنند، شرم آور است. من واقعا به هواداران افتخار می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند؛ مستحق برد بودند ولی…

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به اینکه کدام یک از گل‌های خود در دربی‌ها را بیشتر دوست داشته، عنوان کرد: واقعیتش را بگویم، فینال حذفی.

عالیشاه درباره اینکه پس از درآوردن پیراهنش به سمت تماشاگران رفت که داور او را نبیند، گفت: نه، می‌ترسیدم با توجه به بدعت بدی که ایجاد شده، اتفاقی رخ بدهد. حتی هواداران ما هم نباید این کار را بکنند و اگر بکنند، باعث شرم من است. این بدعت بدی است که در ورزشگاه‌های ایران جا افتاده و واقعا هیچ کجای دنیا این اتفاقی رخ نمی‌دهد. حتی در بازی الدحیل که آن اتفاقات رخ داده بود، من شرمنده بودم. همه دنیا چنین بازی‌هایی را می‌بینند و نباید این اتفاق بیفتد.

او در این باره توضیح داد: به همین دلیل می‌ترسیدم کسی چیزی پرتاب کند. سنگ‌هایی پایین می‌آمد که غیرقابل باور بود. خدایی نکرده اتفاقی برای کسی بیفتد، چه کسی جواب می‌دهد؟ چه کسی مسئول است؟ طرف خودش عذاب وجدان نمی‌گیرد؟ امیدوارم این اتفاقات هر چه زودتر از ورزشگاه‌ها برچیده شود و شاهد این اتفاقات نباشیم. رسالت ورزش و فوتبال، جوانمردی و صلح است و این اتفاقات خوشایند نیست.

باشگاه خبرنگاران