گولسیانی: از مساوی ناراحت هستیم
گولسیانی: از مساوی ناراحت هستیم

گولسیانی، بازیکن خارجی پرسپولیس درباره دربی و تساوی در این دیدار عنوان کرد: مسابقه و دربی سختی برای ما بود، اما ما توانستیم کل بازی را کنترل کنیم البته نمی‌دانم درباره VAR چه بگویم.   وی با اشاره به استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) در لیگ برتر کشورمان برای اولین بار گفت: برای فوتبال […]

- گولسیانی: از مساوی ناراحت هستیم

گولسیانی، بازیکن خارجی پرسپولیس درباره دربی و تساوی در این دیدار عنوان کرد: مسابقه و دربی سختی برای ما بود، اما ما توانستیم کل بازی را کنترل کنیم البته نمی‌دانم درباره VAR چه بگویم.  

وی با اشاره به استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) در لیگ برتر کشورمان برای اولین بار گفت: برای فوتبال ایران خوشحال هستم، اما داوران در فوتبال ایران باید پیشرفت کنند و سریع‌تر تصمیم بگیرند. بازی بار‌ها متوقف شد و از جریان افتاد که این مسئله برای فوتبال ما خوب نیست. در این مسابقه به‌ جای ۹۰ دقیقه شاید فقط ۶۰ دقیقه بازی کردیم که عجیب است. نمی‌دانم این مسئله چقدر برای فوتبال ایران خوب است.

مدافع پرسپولیس در مورد تصمیم داور مسابقه در اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۷+۹۰ تصریح کرد: نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و به تصمیمات داور احترام می‌گذارم. از لحاظ فنی تیم برتر زمین بودیم و نتیجه مسابقه هم قابل قبول بود. از اینکه برتری خودمان را از دست دادیم، ناراحت هستیم. با این حال استقلال هم تیم خوبی است.

باشگاه خبرنگاران