به گزارش زیرنویس، سرهنگ ” حسن رفیعی ” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام یک فقره تصادف شدید در جاده میانه به تبریز، حوالی تونل شماره۲، بلافاصله ماموران پلیس به همراه یگان های امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی در ادامه […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ ” حسن رفیعی ” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام یک فقره تصادف شدید در جاده میانه به تبریز، حوالی تونل شماره۲، بلافاصله ماموران پلیس به همراه یگان های امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه تریلی بوده که متأسفانه ۳خانم و یک آقا خوروی پژو به علّت شدّت جراحات وارده در دم فوت نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تصادف فوتی تعداد ۲ مرد ۴۱ ساله و ۱۰ ساله و تعداد ۲ زن ۳۹ ساله و ۷۱ ساله می باشند و با توجه به گزارش کارشناسان، علت تصادف انحراف به چپ خودرو سواری پژو بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز این گونه حوادث تلخ پیشگیری می کند لذا از رانندگان عزیز درخواست می شود تا این قوانین را با جدیّت تمام مورد توجه قرار دهند.

منبع خبر: رکنـا