تماس غیرمنتظره برای داغ شدن نقل و انتقالات سرخ‌ها
تماس غیرمنتظره برای داغ شدن نقل و انتقالات سرخ‌ها

مدافع راست محبوب پرسپولیسی‌ها که پیش از این در دوره هدایت این تیم توسط برانکو ایوانکوویچ از این تیم کنار رفته بود، در ادامه بعد از چند فصل تجربه فوتبال در خارج از ایران، در دوره سرمربیگری یحیی گل محمدی موردتوجه آنها قرار گرفت

اختصاصی: بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، رامین رضاییان برای سومین بار به پرسپولیس بازخواهد گشت، اگر که روند مذاکرات طرفین نتیجه‌بخش دنبال شود.

مدافع راست محبوب پرسپولیسی‌ها که پیش از این در دوره هدایت این تیم توسط برانکو ایوانکوویچ از این تیم کنار رفته بود، در ادامه بعد از چند فصل تجربه فوتبال در خارج از ایران، در دوره سرمربیگری یحیی گل محمدی موردتوجه آنها قرار گرفت. او به واسطه این پیشنهاد در پنجره زمستانی از قطر راهی تهران شد و پای میز مذاکره پرسپولیس حاضر شد و در جمع شاگردان گل‌محمدی کار را دنبال کرد.

اما شرایط بعد از نیم فصل به سمتی پیش رفت که او مجبور به ترک این تیم شد و در میان پیشنهاداتی که داشت راهی اصفهان شد تا پیراهن طلایی‌پوشان سپاهانی را بر تن کند.

یک فصل حضور در سپاهان و عملکرد موفق در این تیم او را بار دیگر به تیم ملی نیز بازگرداند و در جام جهانی نیز یکی از گلزنان ایران لقب گرفت تا همچنان نشان دهد که مهره‌ای قابل اعتنا در فاز تهاجمی می‌تواند تلقی شود. او فصل را در سپاهان با ثبت ۷ گل زده و ۷ پاس گل خاتمه داد تا به این تیم در مسیر کورس قهرمانی کمک زیادی کرده باشد. با این حال در نهایت آنها رقابت قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کردند.

1718282

اما در روزهایی که بحث داغ نقل و انتقالات پرسپولیس در بازگشت یحیی گل محمدی از تعطیلات با جدیت از سوی مدیران این تیم دنبال می‌شود و آنها روز گذشته در اولین اقدام نقل و انتقالاتی خود موفق به مذاکره با شهاب زاهدی مهاجم ملی‌پوش اسبق خود شدند، اکنون با نظر یحیی گل محمدی دیگر گزینه ملی‌پوش خود را هدف قرار داده‌اند.

پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که در این رابطه با نظر یحیی گل محمدی، رامین رضاییان هدف بعدی نقل و انتقالات پرسپولیس خواهد بود و باید دید مذاکرات باشگاه با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.

نکته جالب توجه اینکه یحیی گل محمدی روی این بازیکن برای پست دفاع راست نظر ندارد و به دنبال این خواهد بود تا در صورت حضور در جمع سرخپوشان از وی در پست وینگر سود ببرد. اتفاقی که باعث می‌شود احتمالا سمت راست پرسپولیس با حضور رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی فر شکل گیرد. البته پرسپولیس در پست وینگر راست سعید صادقی را نیز به عنوان ستاره در اختیار داشت که قرارداد وی به پایان رسیده و مذاکرات طرفین برای ادامه همکاری طی روزهای آتی دنبال خواهد شد.

یحیی برای حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال برترین ستاره‌های لیگ است و باید دید در مسیر این جاه‌طلبی‌ها کدام بازیکنان در ادامه پا به اردوگاه پرسپولیس خواهند گذاشت.

منبع:ورزش ۳