درگیری دو استقلالی در دربی/ اتفاقی که از چشم همه دور ماند!
درگیری دو استقلالی در دربی/ اتفاقی که از چشم همه دور ماند!

در جریان دربی تهران که با تساوی خاتمه یافت، گلر و مدافع استقلال با هم درگیر شدند.

 

دربی ۱۰۲ پایتخت به جز حاشیه چیز دیگری نداشت و دو تیم فوتبال خوبی ارائه نکردند. با این حال دو گل در بازی به ثمر رسید که سهم هر دو تیم یک گل بود. بعد از گل پرسپولیس که توسط امید عالیشاه به ثمر رسید، اتفاق عجیبی رخ داد و دو بازیکن استقلال با هم دچار درگیری لفظی شدند. اتفاقی که به آن پرداخته نشد و به نوعی از چشم همه دور ماند.

ماجرا از این قرار بود که سید حسین حسینی روی پاس رو به عقب خطرناک آرمین سهرابیان به دردسر افتاد و با دفع ناقص کاپیتان آبی و سپس روزبه چشمی موقعیت شوت زنی را به پرسپولیسی‌ها داد تا امید عالیشاه با یک ضربه دیدنی پرسپولیس را به گل برساند.

بعد از گل اتفاق عجیبی رخ داد و بین دو بازیکن استقلال درگیری لفظی اتفاق افتاد. سهرابیان که با پاس عجیبش حسینی را به دردسر انداخته بود نسبت به دفع توپ حسینی با سر اعتراض کرد و به کاپیتان آبی‌ها معترض شد که چرا اینچنین توپ را دفع کرده است. حسینی هم که در آن لحظه عصبانی بود، به سهرابیان پرخاش کرد و او را مقصر گل خوردن استقلال دانست. درگیری دو بازیکن استقلال خیلی ادامه‌دار نشد و خیلی زود به پایان رسید. دو بازیکن به بازی برگشتند تا بتوانند گل تساوی را بزنند. اتفاقی که در لحظات پایانی بازی رخ داد و استقلال با پنالتی مشکوک یامگا به گل تساوی رسید.

منبع: خبـر ورزشی