پرسپولیس و استقلال درحالی به تساوی رسیدند که قرمزها با گل عالیشاه تا لحظات پایانی از حریف پیش بودند ولی بی احتیاطی مدافع پرسپولیس و اعلام پنالتی به سود استقلال باعث شد تا دربی ۱۰۲ با تساوی به پایان برسد و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. بازی دو تیم آنقدر بی کیفیت بود که […]

- واکنش جالب ستاره پرسپولیس به اتفاقات دربی/ خودشان می‌دانند روی صحبتم با کیست!

پرسپولیس و استقلال درحالی به تساوی رسیدند که قرمزها با گل عالیشاه تا لحظات پایانی از حریف پیش بودند ولی بی احتیاطی مدافع پرسپولیس و اعلام پنالتی به سود استقلال باعث شد تا دربی ۱۰۲ با تساوی به پایان برسد و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. بازی دو تیم آنقدر بی کیفیت بود که نمی‌شود خیلی در خصوص مسائل فنی صحبت کرد. با این حال این بازی پر بود از اتفاقات داوری و حاشیه ای.

در روزی که برای اولین بار در لیگ برتر شاهد حضور وی ای آر بودیم، موعود بنیادی فر داور دربی چند بار از وی ای آر استفاده کرد و در نهایت پنالتی استقلال هم بعد از بازبینی صحنه گرفته شد. هرچند استقلالی معتقد بودند داور می‌بایست یک پنالتی دیگر برایشان می‌گرفت، ولی به واسطه زدن گل تساوی در لحظات پایانی، آبی‌ها در پایان بازی تیم خوشحال بودند و حتی بعد از گل تساوی خوشحالی زیادی کنار زمین انجام دادند. با این حال تیم ناراحت دربی پرسپولیسی‌ها بودند که برد را با مساوی در دقایق پایانی عوض کردند. پرسپولیسی‌ها به شدت از عملکرد داور بازی با استقلال ناراضی بودند و یک امتیاز را هدیه داور و وی ای آر به استقلال می‌دانستند.

آن‌ها روی چند صحنه بحث داشتند. ابتدا برخورد و برهم زدن تعادل شهاب زاهدی توسط سهرابیان بود که داور بعد از بررسی صحنه باز هم اعلام خطا نکرد و دستور به ادامه بازی داد. صحنه دوم که تقریبا همه کارشناسان داوری هم با یکدیگر هم نظر بودند، در دقیقه ۶۰ اتفاق افتاد و خطای شدید حامدی فر روی زاهدی کارت قرمزی در پی نداشت وهافبک آبی‌ها از اخراج جان سالم به در برد. بازیکنان پرسپولیس که به شدت از نحوه قضاوت بنیادی فر ناراضی بودند، یعد از بازی مصاحبه کردند و به انتقاد از عملکرد تیم داوری پرداختند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که جزو خوب‌های تیمش در دربی هم بوده در واکنش به این صحنه‌های داوری و اتفاقات رخ داده در دربی حرف جالبی زد. کنعانی‌زادگان که قصد مصاحبه نداشت، گفت: الان هرچی بگویم داستان می‌شود و ممکن است من را محروم کنند. فقط باید به یکیری اتفاقات خندید. واقعا خنده دار است که شاهد چنین قضاوتی بودیم. او در پاسخ به این سوال که روی صحبتش با کیست هم گفت: خودشان بهتر می‌دانند…!

منبع: خبـر ورزشی