به گزارش زیرنویس، براساس آخرین اعلامی مرکز مبادله ارز و طلا ایران قیمت دلار با افزایش قیمت به ۴۲ هزار و ۷۳۲ تومان، قیمت یورو ۴۶ هزار و ۱۱۳ تومان و قیمت درهم ۱۱ هزار و ۶۳۵ تومان اعلام شد. وضعیت بازار طلا، سکه و نقره امروز جمعه: قیمت سکه در بازار آزاد امروز باتوجه […]

به گزارش زیرنویس، براساس آخرین اعلامی مرکز مبادله ارز و طلا ایران قیمت دلار با افزایش قیمت به ۴۲ هزار و ۷۳۲ تومان، قیمت یورو ۴۶ هزار و ۱۱۳ تومان و قیمت درهم ۱۱ هزار و ۶۳۵ تومان اعلام شد.

وضعیت بازار طلا، سکه و نقره امروز جمعه:

قیمت سکه در بازار آزاد

امروز باتوجه به بازار ایران و قیمت اونس طلای جهانی، قیمت سکه امامی (طرح جدید) با افزایش قیمت ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی (طرح قدیم) نیز ۲۶ میلیون تومان است.

قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی امروز ۱۵میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، قیمت ربع‌ سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه یک‌ گرمی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌ رسد.

قیمت طلا در بازار آزاد

امروز قیمت هر مثقال طلا ۱۰ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم ۳ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم ۲ میلیون و ۴۸۲ هزار تومان تعیین قیمت شد.

قیمت طلای دست دوم

در بازار آزاد قیمت طلای دست دوم هر گرم ۲ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان قیمت گذاری شده است. قیمت هر گرم نقره نیز ۳۹ هزار و ۲۹۰ تومان به فروش می رسد.

حباب ۵ میلیون تومانی سکه

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با آخرین وضعیت حباب سکه گفت: حباب سکه در این هفته تغییر خاص و چندانی نداشته است. در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام حدودا پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حباب دارد.

منبع خبر: رکنـا