فرمانده یگان انتظامی متروی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر به دلیل سرقت تجهیزات مترو در ایستگاه صادقیه، خبر داد.    سرهنگ  عباس کرمی راد،  در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در تاریخ ۱۹ آذر ماه امسال ماموران پلیس مترو با اشراف و هوشمندی خود مطلع شدند افرادی به قصد سرقت کابل و تجهیزات مترو […]

فرمانده یگان انتظامی متروی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر به دلیل سرقت تجهیزات مترو در ایستگاه صادقیه، خبر داد.

 

 سرهنگ  عباس کرمی راد،  در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در تاریخ ۱۹ آذر ماه امسال ماموران پلیس مترو با اشراف و هوشمندی خود مطلع شدند افرادی به قصد سرقت کابل و تجهیزات مترو وارد ایستگاه صادقیه شده و  مقدار زیادی تجهیرات را سرقت کرده و سریعا از ایستگاه مترو متواری شده‌اند.

 

وی افزود : ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و با اشراف اطلاعاتی دقیق، هر دو متهم را که درحال تردد با خودرو وانت مزدا بودند مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

کرمی‌راد با بیان اینکه اموال سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از دو متهم کشف و ضبط شد گفت: با توجه به اعلام شکایت شرکت بهره برداری مترو نامبردگان به اتاق پلیس هدایت و پس از تنظیم گزارش اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و معرفی به دادسرا به کلانتری ۱۳۳ تحویل داده شدند.

 

ایسنا

+