دربی بی کیفیت ۱۰۲ با همه حواشی که داشت به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. محمدرضا احمدی گزارشگر سرشناس صداوسیما که به اعتقاد خیلی‌ها بهترین گزارشگر فعلی تلویزیون به حساب می‌آید، این دربی را گزارش کرد. گزارشی عادی که البته بسیار جنجالی شد و انتقاد شدید پرسپولیسی‌ها را در پی داشت. […]

- اقدام زشت پرسپولیسی‌ها علیه گزارشگر تلویزیون/ واکنش محمدرضا احمدی به حملات اینستاگرامی چه بود؟

دربی بی کیفیت ۱۰۲ با همه حواشی که داشت به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. محمدرضا احمدی گزارشگر سرشناس صداوسیما که به اعتقاد خیلی‌ها بهترین گزارشگر فعلی تلویزیون به حساب می‌آید، این دربی را گزارش کرد. گزارشی عادی که البته بسیار جنجالی شد و انتقاد شدید پرسپولیسی‌ها را در پی داشت.

علیرضا بیرانوند هم با کنایه به گزارش این دیدار گفت: انگار داور با احمدی در ارتباط بود و گزارشگر بازی مدام جانب‌دارانه گزارش می‌کرد. مثل این‌که محمدرضا احمدی خیلی دوست داشت تا داور همه صحنه‌ها را بازبینی کند و اصلا قبل از اینکه داور یک‌سری صحنه‌ها را از طریق وی‌ای‌آر ببیند، محمدرضا احمدی که قربانش بروم تایید می‌کرد که پنالتی بود! فکر می‌کنم احمدی با داور در ارتباط بود.

بعد از بازی هم هواداران پرسپولیس به‌شدت در صفحات مجازی علیه محمدرضا احمدی صحبت کردند و به انتقاد از او پرداختند. آن‌ها معتقد بودند گزارش احمدی یک‌طرفه بود و او به سود استقلال گزارش کرده است. هرچند مشخص نیست گزارش یک‌طرفه یک گزارشگر چه تاثیری در نتیجه بازی دارد!

پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که احمدی مدام در صحنه‌های مشکوک داوری به سود استقلال صحبت کرده و در صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس در نیمه اول هم به‌نوعی اعلام کرد که پنالتی اتفاق نیفتاده است. پرسپولیسی‌ها که به‌شدت عصبانی بودند مدعی شدند گزارشگر مطرح صداوسیما در دربی و در صحنه خطای حامدی‌فر روی زاهدی که همه کارشناسان گفتند باید هافبک استقلال اخراج می‌شد هم هیچ حرفی نزد ولی مدام موقع صحنه‌های مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس صحبت می‌کرد.

پرسپولیسی‌ها همچنین در اقدامی زشت و ناپسند به صفحه شخصی خود محمدرضا و دخترش حمله کردند. احمدی هم وقتی متوجه ماجرا شد تصمیم گرفت کامنت‌های صفحه دخترش را ببندد. اقدام زشتی که با هیچ متر و معیاری قابل قبول نیست و حتی اگر احمدی گزارش یک‌طرفه‌ای هم داشت (که البته این‌طور نبود) مورد قبول نیست و پرسپولیسی‌ها بدترین راه را برای نشان دادن اعتراضشان انتخاب کردند. بعد از این اتفاقات با احمدی تماس گرفتیم تا در خصوص هجمه‌های واردشده از سوی پرسپولیسی‌ها با او صحبت کنیم.

احمدی خیلی تمایلی به صحبت نداشت و فقط گفت: نمی‌دانم چه بگویم. متاسفانه ما هر حرفی بزنیم یک عده ناراحت می‌شوند و فحاشی می‌کنند. من در طول بازی سعی کردم بازی و اتفاقاتش را گزارش کنم و هیچ نگاه رنگی هم از طرف من وجود نداشت.

احمدی در خصوص این‌که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند او در صحنه پنالتی استقلال معتقد بود که داور باید صحنه را بررسی و اعلام پنالتی کند ولی در مورد صحنه برخورد حامدی‌فر با زاهدی هیچ نظری نداد هم گفت: من هیچ‌وقت نگفتم که داور چه تصمیمی بگیرد. من فقط اتفاقات داخل ورزشگاه را گزارش کردم. حتی داشتم از مکالمه داور با اتاق وی‌ای‌آر و بازیکنان استقلال لب‌خوانی می‌کردم. هیچ چیز دیگری هم وجود نداشت و کل ماجرا همین بود. در مورد صحنه برخورد هافبک استقلال با شهاب زاهدی هم باید بگویم من واقعا در ابتدا صحنه را ندیدم و به همین خاطر صحنه را درست متوجه نشدم که چه اتفاقی رخ داد. به همین‌خاطر صحبتی نکردم. بعدا صحنه را دیدم و متوجه شدم که بین حامدی‌فر و زاهدی برخورد به وجود آمده است.

منبع: خبـر ورزشی