امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی آذر ماه سال ۹۶ پیرامون استقلالی شدن مهدی هاشمی‌نسب حرف‌هایی زد که موجب شد این پرونده دوباره باز شود و کاملا طبیعی بود مدیران باشگاه استقلال به ویژه آن‌هایی که در این پروژه نقش داشتند، واکنش نشان بدهند. یکی از این مدیران استقلال علی نظری‌جویباری بود […]

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی آذر ماه سال ۹۶ پیرامون استقلالی شدن مهدی هاشمی‌نسب حرف‌هایی زد که موجب شد این پرونده دوباره باز شود و کاملا طبیعی بود مدیران باشگاه استقلال به ویژه آن‌هایی که در این پروژه نقش داشتند، واکنش نشان بدهند. یکی از این مدیران استقلال علی نظری‌جویباری بود فردی که نقش بسیار پررنگی در استقلالی‌شدن مربی کنونی آبی‌ها ایفا کرد.

نظری جویباری در مصاحبه‌ای که ۲۳ آذر ماه سال ۹۶ منتشر کردیم، اطلاعاتی را در اختیارمان گذاشت و به زیرنویس گفت: قضیه مهدی هاشمی‌نسب این‌طوری شد که او را به منزلم دعوت کردم و دو فقره چک هر کدام به ارزش ۵۰میلیون تومان به او دادم. پسرم هم از این اتفاق فیلمبرداری کرد. دلیل دادن این چک‌ها به هاشمی‌نسب آن بود که او آن‌ها را به مدیران پرسپولیس نشان بدهد و بگوید استقلالی‌ها به من ۱۰۰میلیون می‌دهند، اگر شما ۱۵۰میلیون تومان می‌دهید من قراردادم با پرسپولیس را تمدید کنم البته پرسپولیسی‌ها چنین پولی را ندادند و خود مهدی هاشمی‌نسب هم چون استقلالی بود، تابستان سال ۷۹ به تیم ما پیوست.

نظری‌جویباری در ادامه ادعای بسیار مهم دیگری را هم مطرح کرد و گفت: علاوه بر مهدی هاشمی‌نسب، علیرضا امامی‌فر و مهرداد میناوند هم استقلالی بودند و با ما تمرین کردند اما شرایط برای جذب آن‌ها به دلایلی فراهم نشد.

زیرنویس‌گردی| ادعای مدیر استقلالی در مورد دو چهره پرسپولیس؛ امامی‌فر و میناوند استقلالی بودند و با ما تمرین کردند/ هاشمی‌نسب با ۱۵۰میلیون در پرسپولیس می‌ماند

منبع: خبـر ورزشی