فوتبال زنان به طور فزاینده‌ای در سرتاسر جهان محبوب شده و سرمایه‌گذاری‌های بیشتر و جمعیت بیشتری را جذب می‌کند. هفته گذشته نیز تعداد باورنکردنی ۵۹۰۴۲ نفر شاهد پیروزی آرسنال بر چلسی در سوپرلیگ زنان بودند. در حالی که بسیاری بر این باورند که بازی زنان در مقایسه با مردان بسیار متفاوت است، ستاره آرسنال نگران […]

- ابراز تأسف فوتبالیست مطرح زن از فرهنگ سمی هواداران/ هواداران فوتبال وحشی هستند!

فوتبال زنان به طور فزاینده‌ای در سرتاسر جهان محبوب شده و سرمایه‌گذاری‌های بیشتر و جمعیت بیشتری را جذب می‌کند. هفته گذشته نیز تعداد باورنکردنی ۵۹۰۴۲ نفر شاهد پیروزی آرسنال بر چلسی در سوپرلیگ زنان بودند. در حالی که بسیاری بر این باورند که بازی زنان در مقایسه با مردان بسیار متفاوت است، ستاره آرسنال نگران است که فرهنگ‌های هواداران شباهت زیادی به هم پیدا کند.

ویویان میدما به تایمز گفت: «به عنوان بازیکن احساس بسیار خوبی است که در یک ورزشگاه نسبتا پر مانند یکشنبه گذشته بازی کنید. نقاط منفی بزرگش حرف‌های مردم است. سعی می‌کنید از این حرفها دور شوید اما نمی‌شود چون افراد پیرامونت آزارها را می‌بینند. هواداران فوتبال وحشی هستند. هیچ احترامی نیست، هیچ تفاوتی وجود ندارد. ما همیشه فریاد می‌زنیم که: ما نمی‌خواهیم بازی زنان را به بازی مردان تبدیل کنیم، اما فکر می‌کنم اینطور که همه چیز با سرعت پیش می‌رود نمی‌توان جلوی این مساله را گرفت، که من شخصاً فکر می‌کنم سمی است و فکر نمی‌کنم نیازی به این اتفاق داشته باشیم.»

میدما پس از بهبودی از مصدومیت رباط صلیبی در دسامبر ۲۰۲۲ برای اولین بار در ترکیب اصلی آرسنال قرار گرفت. مهاجم هلندی از زمان بازگشتش در اواخر اکتبر مرتباً بازیکن تعویضی بود، اما این بازی اولین شروع او برای توپچی‌ها در بیش از ۱۲ ماه بود. ستاره هلندی در مرحله بعدی در دیدار با تاتنهام در روز شنبه، ۱۶ دسامبر، در تیم آرسنال حضور خواهد یافت.

منبع: خبـر ورزشی