شکایت باشگاه پرسپولیس از مربی استقلال
شکایت باشگاه پرسپولیس از مربی استقلال

صد و دومین دربی پایتخت در حالی که چند روز پیش به پایان رسید، اما همچنان بازار شکایت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از یکدیگر داغ داغ است و همچنان این دو تیم علیه یکدیگر موضع می‌گیرند.     شکایت از محمد نوازی مربی استقلال  به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین شکایت باشگاه پرسپولیس از آبی […]

- شکایت باشگاه پرسپولیس از مربی استقلال

صد و دومین دربی پایتخت در حالی که چند روز پیش به پایان رسید، اما همچنان بازار شکایت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از یکدیگر داغ داغ است و همچنان این دو تیم علیه یکدیگر موضع می‌گیرند.    

شکایت از محمد نوازی مربی استقلال  به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین شکایت باشگاه پرسپولیس از آبی پوشان پایتخت است و همچنان شکایت‌ها بین دو تیم ادامه دارد و معلوم نیست چه زمانی صلح برقرار می‌شود.

در حالی که نوازی مربی استقلال  به علت محرومیت  بر روی  نیمکت این تیم در دربی  نشسته بود، اما او برخلاف قوانین انضباطی با خبرنگاران بعد از بازی مصاحبه کرد و اتهاماتی به  پرسپولیس وارد کرد که  این تیم  با کمک VAR امتیاز گرفته است.  

همچنین باشگاه پرسپولیس از سعید اکبری مدیر رسانه باشگاه استقلال هم بابت اظهاراتش بعد از بازی و انتشار استوری در صفحه شخصی شکایت کرده است.

باشگاه خبرنگاران