هنوز شکایت سرخابی ها از یکدیگر به دستمان نرسیده است/ گزارش ناظر بازی و داور دربی اهمیت دارد
هنوز شکایت سرخابی ها از یکدیگر به دستمان نرسیده است/ گزارش ناظر بازی و داور دربی اهمیت دارد

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره زمان بررسی  شکایت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر اظهار کرد:  جلسه کمیته انضباطی روز یکشنبه برگزار می‌شود که فردا هم تعطیل رسمی است و باید ببینیم چه زمانی برای رسیدگی به پرونده سرخابی‌ها  در نظر گرفته می‌شود. ۳ الی ۴ هزار پرونده در سال برای کمیته […]

- هنوز شکایت سرخابی ها از یکدیگر به دستمان نرسیده است/ گزارش ناظر بازی و داور دربی اهمیت دارد

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره زمان بررسی  شکایت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر اظهار کرد:  جلسه کمیته انضباطی روز یکشنبه برگزار می‌شود که فردا هم تعطیل رسمی است و باید ببینیم چه زمانی برای رسیدگی به پرونده سرخابی‌ها  در نظر گرفته می‌شود. ۳ الی ۴ هزار پرونده در سال برای کمیته انضباطی ارسال می‌شود که  تصمیم گیری می‌کنیم. گزارش‌ها باید بیاید و شکایت‌ها هم ببینیم و جلسه بگذاریم و اگر نیاز باشد استعلام و لایحه دفاعی از شاکیان بگیریم و همه این‌ها تشریفات دارد و بعد از آن رای را صادر می‌کنیم.  

جاودانی درباره اینکه باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال شکایت زیادی از یکدیگر کردند و  همه این شکایت‌ها در کمیته انضباطی رسیدگی می‌شود و خیلی‌ها می‌گویند این شکایت‌ها به جایی نمی‌رسد،   گفت: نمی‌دانم از خودشان باید بپرسید. صددرصد شکایت‌ها بررسی می‌شوند. ما این همه جریمه و محروم می‌کنیم و  این نشان می‌دهد که پرونده‌ها را رسیدگی می‌کنیم.  

او درباره اینکه کمیته انضباطی  فقط به گزارش ناظر بازی دربی توجه دارد و یا  اینکه اظهارات سرخابی‌ها هم مدنظر قرار می‌دهد، بیان کرد: به هر حال طبق مقررات انضباطی برای کمیته انضباطی گزارش ناظر بازی و داور ملاک است مگر اینکه با مسائل قانونی یک موضوع را بتوان ثابت کرد. حالا استقلال و پرسپولیس شکایت از یکدیگر می‌کنند چه مدارک و دلایل اثباتی دارند باید به کمیته انضباطی ارائه بدهند.  

باشگاه خبرنگاران