به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه قرار است روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذر در ۲ بازی دوستانه در شهر لارستان به مصاف هم بروند. برخی افراد سودجو با راه‌اندازی بازار سیاه در فضای مجازی اقدام به فروش بلیت این ۲ بازی با مبالغ گزاف کرده اند. به شکلی […]

- دستگیری کلاه‌برداران فروش بلیت بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه قرار است روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذر در ۲ بازی دوستانه در شهر لارستان به مصاف هم بروند.

برخی افراد سودجو با راه‌اندازی بازار سیاه در فضای مجازی اقدام به فروش بلیت این ۲ بازی با مبالغ گزاف کرده اند. به شکلی که شنیده می‌شود قیمت یک بلیت در بازار به مرز ۱۰ میلیون تومان هم رسیده است.

برهمین اساس ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و بررسی دقیق موضوع، بلافاصله تحقیقات خود را شروع کرده و نسبت به پیگیری این کلاه‌برداران که در فضای مجازی و سایت‌های دیوار و شیپور، اقدام به دلالی و فروش بلیت کرده اقدام کرده و در همین راستا ۲ نفر نیز بازداشت شدند.

در نهایت با تلاش ماموران تعدادی بلیت به صورت فیزیکی و تعدادی دیگر به شکل فایل الکترونیکی کشف و ضبط شد و متهمان به مقامات قضایی سپرده شدند.

سرهنگ سید محمد یوسفی ضمن اعلام اعلام این موضوع به مردم لارستان هشدار داد با توجه به اتمام زمان فروش بلیت بازی‌های ایران و روسیه فریب اقدامات سودجویانه و دروغگویی دلال‌ها را نخورند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا