به گزارش نشریه میل، تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی باز هم برای جذب محمد صلاح در تابستان آینده می‌کوشند و این بازیکن مصری حتی به عنوان هدف مهم‌تری از کریستیانو رونالدو برای لیگ در نظر گرفته می‌شود. در ماه سپتامبر که محمد صلاح به شدت با انتقال به خاورمیانه مرتبط شده بود، یورگن کلوپ در […]

- محمد صلاح به عربستان می‌رود؟/ تشریح آخرین وضعیت فرعون مصری

به گزارش نشریه میل، تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی باز هم برای جذب محمد صلاح در تابستان آینده می‌کوشند و این بازیکن مصری حتی به عنوان هدف مهم‌تری از کریستیانو رونالدو برای لیگ در نظر گرفته می‌شود.

در ماه سپتامبر که محمد صلاح به شدت با انتقال به خاورمیانه مرتبط شده بود، یورگن کلوپ در مورد شایعات گفت: «هیچکسی پیش من نیامد و چیزی نگفت. مو صلاح هم حتی برای ثانیه‌ای به چیز دیگری فکر نکرد. او بازیکنی در کلاس جهانی است و شکی در این نیست. و من واقعا خوشحالم که او در تیم من است.»

الاتحاد که در تابستان فابینیو، هافبک سابق لیورپول را جذب کرد، علاقه زیادی به صلاح در پنجره انتقالات تابستانی داشت. طبق گزارش‌ها، پیشنهادی در حدود ۲۰۰ میلیون پوند (۲۵۳ میلیون دلار) ارائه شد که لیورپول به سرعت این پیشنهاد را رد کرد تا ستاره خود را برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ حفظ کند.

صلاح با وجود اینکه آینده‌اش در آنفیلد نامشخص است بر اتفاقات داخل زمین تمرکز خواهد کرد و به دنبال دومین جام لیگ برتر با قرمزها است. لیورپول در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و روز یکشنبه برای رویارویی با تیم منچستریونایتد اریک تن‌هاخ آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی