چگونه برخی اسرائیلی‌ها می‌توانند ۷ پاسپورت داشته باشند؟
چگونه برخی اسرائیلی‌ها می‌توانند ۷ پاسپورت داشته باشند؟

ابراهیم فیاض، در برنامه زنده تلویزیونی گفت: بسیاری از اسرائیلی‌ها ۷ تا پاسپورت دارند لذا وطنشان فلسطین نیست، بلکه اینجا مانند پایگاه نظامی برای آن‌ها است. خبرآنلاین نوشت: ابراهیم فیاض، فعال سیاسی در برنامه به افق فلسطین گفت: با همین جنگ غزه آمریکا در منطقه نخواهد ماند حتی اگر جنگ تمام شود، پیام صلح دیگر […]

ابراهیم فیاض، در برنامه زنده تلویزیونی گفت: بسیاری از اسرائیلی‌ها ۷ تا پاسپورت دارند لذا وطنشان فلسطین نیست، بلکه اینجا مانند پایگاه نظامی برای آن‌ها است.

- چگونه برخی اسرائیلی‌ها می‌توانند ۷ پاسپورت داشته باشند؟

خبرآنلاین نوشت: ابراهیم فیاض، فعال سیاسی در برنامه به افق فلسطین گفت: با همین جنگ غزه آمریکا در منطقه نخواهد ماند حتی اگر جنگ تمام شود، پیام صلح دیگر وجود ندارد، کار‌ها روشن شد. این‌ها برای پشتیبانی از همان چهارراه اول که خود فلسطین بود، می‌جنگند. آن‌ها چهارراه افغانستان را از دست دادند، چهار راه دوم را دارند از دست می‌دهند و چهارراه سوم که اسرائیل است از بین خواهد رفت چراکه این‌ها مال اینجا نیستند، بسیاری از اسرائیلی‌ها ۷ تا پاسپورت دارند لذا وطنشان اینجا نیست، بلکه اینجا مانند پایگاه نظامی برای آن‌ها است، دولت اول سوسیالیستی بود و بعد فاشیستی شد چه سران آن ملحد بودند و متدین نبودند و حتی ضد دین خدا بودند.

او افزود: اختلال جنسی در روستایی به وجود آوردند که بچه‌ای به دنیا بیاورند و به دولت اسرائیل بدهند، یعنی خانواده را قبول نداشتند، کمونیست‌های استالین و اسرائیلی‌های اول این کار را انجام دادند و بعد هم خانواده‌ها از هم پاشید. مارکسیست یا سوسیالیست تبدیل به فاشیست شد و الان دولت اسرائیل کاملاً فاشیستی است. نکته مهم این است که نتانیاهو آمد کار اقتصادی راه بیندازد و گفتند فرد اقتصادی است که می‌خواهد اسرائیل اقتصادی را بنیان‌گذاری کند. از روز اول که جوان بود و آمد اسرائیل اقتصادی ایجاد کند نه جنگی بعد اسرائیل بشود آقای خاورمیانه و آسیای غربی که همه اقتصاد را در دست بگیرد و کشور‌های عربی ویترین آن بشوند.

منبع: اطلاعات انلاین