ادعای یک ملی پوش کبدی درباره دریافتی‌های زیرمیزی سرمربی
ادعای یک ملی پوش کبدی درباره دریافتی‌های زیرمیزی سرمربی

ابوذر مهاجر گفت: قبلا براساس شایسته سالاری بازیکن به تیم ملی دعوت می‌کردند اما الان معیار انتخاب، شایسته سالاری نیست. اکنون بازیکنانی که با سرمربی تیم ملی قرارداد دارند به اردو دعوت می‌شوند و به مسابقات می‌روند.  وی افزود: شاگردان او ۲۵ درصد از قرارداد باشگاهی و لیگ ستارگان هند را به وی پرداخت می‌کردند. […]

- ادعای یک ملی پوش کبدی درباره دریافتی‌های زیرمیزی سرمربی

ابوذر مهاجر گفت: قبلا براساس شایسته سالاری بازیکن به تیم ملی دعوت می‌کردند اما الان معیار انتخاب، شایسته سالاری نیست. اکنون بازیکنانی که با سرمربی تیم ملی قرارداد دارند به اردو دعوت می‌شوند و به مسابقات می‌روند. 

وی افزود: شاگردان او ۲۵ درصد از قرارداد باشگاهی و لیگ ستارگان هند را به وی پرداخت می‌کردند. من ۵ فصل در لیگ ستارگان هند بازی کردم اما در این فصل نامم را ندادند. هرچند برایم مهم نبود و فدراسیون هم حق رشد می‌خواهد و من هم پرداخت نکردم.

وی ادامه داد: فدراسیون نقشی در اعزامم به لیگ ستارگان نداشت و تنها ۲ یا ۳ سال است که بازیکنان را به لیگ ستارگان معرفی می‌کنند. از سال ۱۳۹۶ در تیم ملی بودم و هندی‌ها با دیدن بازی‌هایم، مکاتبات را با فدراسیون ایران انجام دادند که آن زمان هم اورسجی رئیس نبود. در دو، سه سال اخیر هم نام بازیکنان خودشان را به هندی‌ها معرفی می‌کنند.

مهاجر یادآور شد: ما را از کبدی زده کردند. دوره قهرمانی من را نابود و باز زندگی ورزشی‌ام بازی کردند. اگر در تیم ملی بودم قراردادم بالا می رفت و جایگاهم در لیگ ستارگان حفظ می‌شد. از ورزش زده شدم. اکنون قیمت و پول جای غیرت را گرفته و مشخص است وقتی به فکر منافع شخصی باشید، نتیجه‌ای بهتر از این حاصل نمی‌شود

ملی‌پوش کبدی گفت: مدرک می‌آورم و قراردادها را نشان می دهم که او ۲۵ درصد قرارداد بازیکنان را می‌گرفته است. این قراردادها اصولی نیست، چراکه ۴ نسخه از آن باید در اختیار فدراسیون، هیئت استان، بازیکن و سرمربی باشد؛ اما نیست. وی به بازیکنانش گفت اگر می‌خواهید در مسابقات شرکت کنید باید با من قرارداد ببندید. ۱۲ نفر را از لیگ دسته یک به اردوی تیم ملی آورد.

وی با اشاره به این که سرمربی تیم ملی از او شکایت کرده است، گفت: با سینه سپر به دادگاه می‌روم چراکه برای صحبت‌هایم مبنی بر اینکه او ۲۵ درصد قرارداد بازیکنان را می‌گرفته، مدرک دارم. 

منبع: اطلاعات انلاین