ژاوی سرمربی بارسلونا، پس از تساوی ۱-۱ مقابل والنسیا در روز شنبه از تیمش به دلیل از دست دادن موقعیت‌ها انتقاد کرد. بلوگرانا پس از شکست در دو بازی قبلی خود به مصاف والنسیا در مستایا رفت. تیم ژاوی پس از باخت ۴-۲ مقابل خیرونا با نتیجه ۳-۲ مقابل آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا شکست […]

- بارسلونا یکی از بدترین تیم‌های اروپا!

ژاوی سرمربی بارسلونا، پس از تساوی ۱-۱ مقابل والنسیا در روز شنبه از تیمش به دلیل از دست دادن موقعیت‌ها انتقاد کرد.

بلوگرانا پس از شکست در دو بازی قبلی خود به مصاف والنسیا در مستایا رفت. تیم ژاوی پس از باخت ۴-۲ مقابل خیرونا با نتیجه ۳-۲ مقابل آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و امیدوار بود که روز شنبه با یک پیروزی به مسیر درست بازگردد اما موفق به این کار نشد. بارسلونا در طول فصل فرصت‌های شگفت‌انگیزی ایجاد کرده، اما تعداد بسیار کمی از آنها تبدیل به گل شده‌اند.

ژاوی در مورد بازی گفت: «ما مستحق برد بودیم، همه کار کردیم. آنچه در هفته‌های گذشته از نظر اثربخشی اتفاق افتاد تکرار شد. این مسابقه تقریباً خلاصه‌ای از کل فصل ما بود. ما گل زدن را تمرین می‌کنیم اما این به اعتماد به نفس بازیکنان بستگی دارد. حالا باید یکی از تیم‌هایی باشیم که بدترین آمار تمام‌کنندگی را در اروپا دارد. امروز بسیار ناامید شدم.»

بارسلونا در مقابل والنسیا ۱۶ شوت داشت که ۸ شوت در چارچوب بود، در حالی که حریفشان ۴ شوت در چارچوب در ۱۱ شوت داشت. بارسا در سه بازی قبلی خود در تمامی رقابت‌ها، ۵۸ بار به سمت دروازه شوت کرده که ۲۲ تای آنها در چارچوب بوده که منجر به ۵ گل شد. طبق گزارش OptaJose، بارسا اکنون تیمی است که بیشترین موقعیت‌های از دست رفته (۴۱) را در پنج لیگ برتر اروپا دارد.

شغل ژاوی در حال حاضر بسیار در خطر است زیرا پیروزی خیرونا در روز دوشنبه ۱۸ دسامبر برابر آلاوس، بارسا را ۹ امتیاز از صدر دور خواهد کرد. کاتالان‌ها در روز چهارشنبه ۲۰ دسامبر به مصاف آلمریا می‌روند و به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی