نتایج ضعیف پرسپولیس با حمید استیلی و شکست این تیم مقابل استقلال در جام حذفی موجب شد سرمربی قرمزپوشان از سمت خود استعفا دهد و باشگاه به‌دنبال یک سکاندار جدید برای هدایت پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ یازدهم و البته لیگ قهرمانان آسیا بگردد. در چنین شرایطی مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق همین پرسپولیس و تیم […]

نتایج ضعیف پرسپولیس با حمید استیلی و شکست این تیم مقابل استقلال در جام حذفی موجب شد سرمربی قرمزپوشان از سمت خود استعفا دهد و باشگاه به‌دنبال یک سکاندار جدید برای هدایت پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ یازدهم و البته لیگ قهرمانان آسیا بگردد. در چنین شرایطی مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق همین پرسپولیس و تیم ملی ترکیه گزینه اول محمد رویانیان برای سرمربی‌گری در جمع سرخ‌پوشان بود و اتفاقا توافقات ابتدایی هم صورت گرفت.

دنیزلی با صراحت گفت دوست دارد به تهران آمده و دوباره سرمربی پرسپولیس شود اما در این میان یک مشکل وجود داشت که زیرنویس روز ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۹۰ در قالب گزارشی اختصاصی به آن اشاره کرد. در آن مقطع و بر اساس اخباری که به دست ما رسیده بود، مشخص شد مصطفی دنیزلی فقط به یک دلیل هنوز با پرسپولیس قرارداد امضا نکرده و این مسئله هم چیزی نیست جز بیماری سخت پدرِ همسرش. شرایط این مرد در آن زمان بسیار بغرنج بود و به همین خاطر دنیزلی نمی‌توانست همسرش را تنها بگذارد چون حتی احتمال مرگ پدرخانمش نیز وجود داشت. البته او در نهایت قرارداد بست و در روزهای آغازین زمستان سال ۹۰ به سوی تهران پرواز کرد تا برای مقطعی ۶ ماهه هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

زیرنویس‌گردی| سرنوشت پرسپولیس در دست پدرزن دنیزلی!

منبع: خبـر ورزشی