تابستان سال ۱۳۹۸ وقتی شیخ دیاباته به استقلال پیوست و از اردوی تدارکاتی پیش فصل این تیم در ترکیه به جمع آبی پوشان اضافه شد، کسی شناخت چندانی روی او نداشت و در هفته‌های آغازین هم نمایش موفقی ارائه نکرد اما رفته رفته بهتر شد و در نهایت عنوان آقای گلی نوزدهمین دوره لیگ برتر […]

- بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در فرانسه بوتیک زد!

تابستان سال ۱۳۹۸ وقتی شیخ دیاباته به استقلال پیوست و از اردوی تدارکاتی پیش فصل این تیم در ترکیه به جمع آبی پوشان اضافه شد، کسی شناخت چندانی روی او نداشت و در هفته‌های آغازین هم نمایش موفقی ارائه نکرد اما رفته رفته بهتر شد و در نهایت عنوان آقای گلی نوزدهمین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

شیخ البته در لیگ بیستم پرفروغ نبود و بلافاصله پس از پایان آن راهی قطر شد و کارش با استقلال نیز به شکایت کشید. او یک سال در لیگ ستارگان قطر توپ زد و پس از آن دوباره به ایران آمد تا این بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کند! حضوری که البته بازهم موفقیت آمیز نبود و تابستان امسال عملاً از جمع سرخپوشان جدا شد و حالا دیگر در فوتبال ما حضور ندارد اما به نظر می‌رسد با توجه به پول‌هایی که در این ۴ سال به دست آورد، حالا شرایط مالی مناسب‌تری پیدا کرده است چون اخبار رسیده حکایت از آن دارد که دیاباته در فرانسه بوتیک زده و لباس فروشی خود را به زودی افتتاح خواهد کرد.

این بازیکن اگرچه آفریقایی الاصل است اما پاسپورت فرانسوی دارد و زمانی که بازیکن استقلال نیزبود، گاهی اوقات فیزیوتراپی و پیگیری روند درمانی خود را  در پاریس دنبال می‌کرد.

منبع: خبـر ورزشی