ملی پوش ۹۳ کیلوگرم پاورلیفتینگ ایران قهرمان آسیا شد
ملی پوش ۹۳ کیلوگرم پاورلیفتینگ ایران قهرمان آسیا شد

مهدی طهماسبی با درخشش در هر سه حرکت سه مدال طلا کسب کرد و در مجموع حرکات نیز به مدال طلای دسته ۹۳ کیلوگرم پاورلیفتینگ آسیا دست یافت. در ادامه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ مالزی، مهدی طهماسبی امروز در دسته ۹۳ کیلوگرم بزرگسالان به مصاف رقبای خود رفت.  طهماسبی که سال گذشته هم مدال […]

- ملی پوش ۹۳ کیلوگرم پاورلیفتینگ ایران قهرمان آسیا شد

مهدی طهماسبی با درخشش در هر سه حرکت سه مدال طلا کسب کرد و در مجموع حرکات نیز به مدال طلای دسته ۹۳ کیلوگرم پاورلیفتینگ آسیا دست یافت.

در ادامه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ مالزی، مهدی طهماسبی امروز در دسته ۹۳ کیلوگرم بزرگسالان به مصاف رقبای خود رفت. 

طهماسبی که سال گذشته هم مدال طلای آسیا را کسب کرده بود، با آمادگی کامل برای دفاع از عنوان قهرمانی خود وارد میدان شد و با رکورد‌های ۲۹۵ کیلوگرم در اسکوات، ۱۹۵ کیلوگرم در پرس سینه و ۳۱۷.۵ کیلوگرم در ددلیفت در هر سه حرکت جایگاه نخست دسته ۹۳ کیلوگرم را از آن خود کرد و به مدال طلا رسید.

اما ملی پوش ۹۳ کیلوگرم پاورلیفتینگ ایران در مجموع با ۸۰۷.۵ کیلوگرم در جایگاه نخست آسیا قرار گرفت و روی سکوی قهرمانی ایستاد.

گفتنی است؛ روز گذشته با شروع رقابت‌های رده سنی بزرگسالان مردان مهرداد ظفری در دسته ۵۹ کیلوگرم به مدال برنز مجموع دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران