مینی‌سیتی نام یک محله است در شمال شهر تهران و منطقه شمیران که در محدوده شرق منطقه ۱ شهرداری واقع شده‌ است. این محله به لحاظ آب و هوا و به‌دلیل قرار گرفتن در مجاورت رشته کوه البرز، یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق تهران محسوب می‌شود. اغلب محلاتی که در بخش شمالی شهر تهران قرار […]

مینی‌سیتی نام یک محله است در شمال شهر تهران و منطقه شمیران که در محدوده شرق منطقه ۱ شهرداری واقع شده‌ است. این محله به لحاظ آب و هوا و به‌دلیل قرار گرفتن در مجاورت رشته کوه البرز، یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق تهران محسوب می‌شود.

اغلب محلاتی که در بخش شمالی شهر تهران قرار گرفته‌اند بافت نوساز و با کیفیتی دارند که محله مینی‌سیتی نیز با توجه به این موضوع دارای خانه‌هایی با بافت نوساز است؛ بخشی از آن را نیز خانه‌های ویلایی تشکیل می‌دهد.

از میان شهرک‌ها و محلات منطقه مینی‌سیتی محله کوی لاله یکی از امن‌ترین و بهترین قسمت‌های آن به شمار می‌رود و عمدتا دارای ساختاری لوکس است.

قیمت آپارتمان در مینی‌سیتی

همان‌طور که به آن اشاره شد مینی‌سیتی یکی از محلات شمالی و لوکس تهران محسوب می‌شود و از همین جهت از رنج قیمت بالایی نیز برخوردار است. از سوی دیگر میانگین متراژ آپارتمان‌ها نیز در این منطقه نسبت به برخی مناطق بالاتر است.

بنابراین به‌سختی می‌توان خانه‌هایی با متراژ پایین‌تر از ۹۰ متر و قیمتی پایین‌تر از ۱۰ میلیارد تومان برای خرید یافت. برای مثال یکی از معدود آگهی‌هایی که با قیمتی کمتر از ۱۰ میلیارد تومان ثبت شده، آپارتمانی ۱۵ ساله و ۶۰ متری است که قیمت آن هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این واحد مسکونی امکانات معمول این روزها از قبیل آسانسور و پارکنیگ ندارد.

123

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین