تیم فولاد خوزستان لیگ بیست و سوم را با علیرضا منصوریان آغاز کرد اما در ادامه این مربی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد و ایگناسیو مارتینز مربی مطرح اسپانیایی هدایت این تیم را برعهده گرفت. فولاد با مارتینز نیز روند سینوسی را در پیش گرفته و اوضاع در این باشگاه […]

پرسپولیس.فوتبال - پیشنهاد دوم سرخ‌ها روی میز مدیر پرسپولیسی

تیم فولاد خوزستان لیگ بیست و سوم را با علیرضا منصوریان آغاز کرد اما در ادامه این مربی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد و ایگناسیو مارتینز مربی مطرح اسپانیایی هدایت این تیم را برعهده گرفت.

فولاد با مارتینز نیز روند سینوسی را در پیش گرفته و اوضاع در این باشگاه در بحرانی‌ترین حالت ممکن خود قرار دارد. با توجه به حواشی به وجود آمده و نارضایتی هواداران از این وضعیت، مدیران شرکت فولاد به دنبال تغییر و تحولات گسترده در مدیریت این باشگاه هستند.

ابتدا اعلام شده حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق این باشگاه قرار است بار دیگر در این باشگاه فعالیت کند اما گرشاسبی پیشنهاد مدیران فولاد را نپذیرفته است.

گفته می‌شود مدیران فولاد با یک پیشنهاد متفاوت‌تر بار دیگر به سراغ او رفته‌اند. گرشاسبی نیز هنوز پاسخی به پیشنهاد دوم خوزستانی‌ها نداده و در حال بررسی شرایط است.

منبع: خبـر ورزشی