هرچند چند روزی از دربی گذشته ولی حواشی و نکات این بازی تمامی ندارد. پرسپولیس که در آستانه برد در این بازی مهم بود، در آخرین لحظات این بازی گل تساوی را دریافت کرد تا ۳ امتیاز را با یک امتیاز عوض کند. گل استقلال در شرایطی در دقیقه ۹۷ زده شد که پرسپولیس با […]

پرسپولیس, فوتبال, گل محمدی - هت تریک گل محمدی در یک اتفاق تلخ

هرچند چند روزی از دربی گذشته ولی حواشی و نکات این بازی تمامی ندارد. پرسپولیس که در آستانه برد در این بازی مهم بود، در آخرین لحظات این بازی گل تساوی را دریافت کرد تا ۳ امتیاز را با یک امتیاز عوض کند. گل استقلال در شرایطی در دقیقه ۹۷ زده شد که پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی دو بار قبل از این بازی در وقت های اضافه از استقلال گل دریافت کرده بودند و این اتفاق خیلی چیز تازه ای نبود.

یکبار در دربی جام حذفی پرسپولیس در حالی که دو بر یک از حریف پیش بود، دانشگر با گلش در وقت های اضافه بازی را به تساوی کشاند و در نهایت هم تیم یحیی در ضربات پنالتی شکست خورد. بار دوم این اتفاق در لیگ بیستم رخ داد و پرسپولیس وقتی دو بر یک از استقلال پیش بود، این بار مهدی قایدی در وقت های اضافه کار را به تساوی کشاند.

به نظر می رسد وقت های اضافه کابوس یحیی و تیمش در دربی شده و پرسپولیس برای سومین بار بازی برده در دربی را با تساوی در وقت های تلف شده عوض کرده است.

منبع: خبـر ورزشی