به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی تاج درباره برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در لار، اظهار داشت: به دنبال ارتقای رتبه خود در رنکینگ فوتسال هستیم و مقدمات برگزاری یک بازی بسیار خوب فراهم است. امشب جمعیتی که به سالن می‌آیند می‌بینید. روسیه یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر […]

- روسیه یکی از بهترین تیم‌های دنیاست/ سیاست فدراسیون فوتبال تمرکز زدایی است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی تاج درباره برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در لار، اظهار داشت: به دنبال ارتقای رتبه خود در رنکینگ فوتسال هستیم و مقدمات برگزاری یک بازی بسیار خوب فراهم است. امشب جمعیتی که به سالن می‌آیند می‌بینید. روسیه یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر دنیاست که همیشه در رنکینگ فوتسال جهان به ما چسبیده است و بیشتر مواقع مثل خود ما چهارم یا پنجم است. بازی بسیار باکیفیتی است.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان به سالن می‌آید. او هم مثل من از فرودگاه بندرعباس به لار می‌آید. فرماندار هم واقعا کمک کرد. ۲ – ۳ جلسه هماهنگی در اتاق خود من برگزار کردیم. خدا را شکر او در کنار مدیرکل ورزش و جوانان، امام جمعه و … برای انجام شدن این اتفاق مهم در لار تلاش کردند. سیاست فدراسیون فوتبال هم تمرکز زدایی است. این بازی باکیفیت در سطح بسیار بالای دنیاست.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که سخت‌افزار استان‌ها نیاز به یک نگاه ملی دارد و آیا سخت‌افزار استانی مثل فارس به فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات کمک می‌کند، یادآور شد: واقعا همین است. از امام جمعه و همه ارکان لار تشکر می‌کنم که سالنی به این زیبایی را آماده کردند. سالن شهرستان لار، فراملی است. هتل هم شرایط بسیار خوبی دارد و همه چیز برای برگزاری یک بازی بسیار خوب فراهم است.

وی افزود: همین اتفاق را در بوشهر رقم می‌زنیم و تیم ملی سنگال با تیم ملی فوتبال ساحلی بازی دارد. تیم ملی ما در جام جهانی ساحلی برای قهرمانی تلاش می‌کند. خودم از حضور در لار خیلی خوشحالم. واقعا از منیری که سالنی به این زیبایی را ایجاد کرده تشکر می‌کنم. کار درستی انجام داده و اعتقاد دارم ساخت یک ورزشگاه یا باشگاه خوب یعنی تخریب یک زندان.

تاج در مورد اینکه فروش بلیت بازی در کمتر از یک ساعت نشان می‌دهد استقبال کم‌نظیری در شهر لار وجود دارد، گفت: واقعا همین است. اتفاق بسیار نادری است که در یک شهرستان بلیت‌های سامانه بلیت‌فروشی در کمتر از یک ساخته فروخته شود و این یعنی هواداران فوتسال ایران با یک فاصله معنی‌داری از سایر رشته‌ها جلو زده‌اند و باید قدردان این تلاش‌های بسیار خوب باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا