هیمه اروانی در سال ۱۳۷۸ مسئولیت آموزش شاخه‌ نظامی به‌اصطلاح آزادی بخش گروهک تروریستی منافقین را بر عهده داشته و در عملیات تروریستی موسوم به راه‌گشایی در کنار مهوش سپهری، مسئولیت طراحی ورود افراد به داخل کشور و چک برنامه‌های آن‌ها برای عملیات‌های خمپاره زنی به مناطق مسکونی و ادارات را عهده دار بوده است.

 فهمیه اروانی فرزند نقی متهم ردیف ششم دادگاه منافقین است.

با این توضیح که نام‌برده از اوایل انقلاب در جلسات نفاق شرکت کرده و در سال ۱۳۵۸ جذب تشکیلات می‌شود.

به گزارش زیرنویس، وی ابتدا مسئولیت دختران را در نهاد دانش‌آموزی عهده‌دار شده و پس از مارکسیست‌شدن گروهک در نشستی به این موضوع اعتراض و برای مقطعی کناره‌گیری می‌کند.

اما نهایتاً در سال ۱۳۵۹ توسط فردی به نام ثریا ابوالفتی دوباره جذب تشکیلات می‌شود.

مشارالی‌ها در سال ۱۳۶۱ با علیرضا پورنظری ازدواج تشکیلاتی کرده و در همان سال به‌محض خروج غیر قانونی از کشور در عراق به منافقین می‌پیوندد.

فهیمه اروانی در سال ۱۳۷۸ مسئولیت آموزش شاخه‌ نظامی به‌اصطلاح آزادی بخش گروهک تروریستی منافقین را بر عهده داشته و در عملیات تروریستی موسوم به راه‌گشایی در کنار مهوش سپهری، مسئولیت طراحی ورود افراد به داخل کشور و چک برنامه‌های آن‌ها برای عملیات‌های خمپاره زنی به مناطق مسکونی و ادارات را عهده دار بوده است.

فهیمه اروانی شکنجه‌گر منافقین کیست ؟! / این زن معاون مریم رجوی بود

فهیمه اروانی شکنجه‌گر منافقین

همچنین وی در مقطعی علاوه بر مسئولیت مصاحبه با افراد جدید الورود به تشکیلات و پذیرش آن‌ها شکنجه‌گر و بازجوی افراد مسئله دار نیز بوده است.

نام‌برده در عملیات‌های نظامی تروریستی فروغ جاویدان و چلچراغ حضور فعال داشته و مدتی نیز به‌عنوان رابط گروهک با آمریکایی‌ها و در سال‌های پایانی حضور در عراق نیز مسئول تبلیغات در مقر اشرف و لیبرتی بوده است.

همچنین مشارالی‌ها در مقطعی به‌عنوان جانشین مریم رجوی و در حال حاضر نیز به‌عنوان معاون رئیس شاخه‌ نظامی گروهک تروریستی منافقین و عضو شورای موسوم به ملی مقاومت فعالیت می‌کند.

با زیاد شدن تعداد عملیات‌های تروریستی تشکیلات ستاد داخله در اکثر مقر‌ها نظیر مقر بصره (حبیب) کوت (فائزه)، العماره همایون و موزرمی جلولا انزلی) علوی (مقدادیه) و مقر اشرف تشکیل می‌شود.

همچنین سازمان‌دهی مقر‌ها و هر یک از عملیات‌های تروریستی توسط مسعود و مریم رجوی صورت گرفته و ریاست ستاد داخله و شاخه نظامی به‌اصطلاح آزادی بخش گروهک تروریستی منافقین به مهوش سپهری محول شده و معاونت‌های مختلف آن نیز تحت نظر فهیمه اروانی اداره می‌شوند.

ضمناً نام‌برده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۴۲۷/۶-A است.

منبع خبر: رکنـا