ابوالفضل حسن زاده محمدی، رییس کمیته انضباطی گفت: پس از برگزاری دربی ۱۰۲ و اتفاقاتی که رخ داد به بررسی شرایط پرداخته و پس از ارائه گزارش و مستندات مقامات رسمی مسابقه(نماینده و داور)، ابلاغیه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دلیل تخلفات تماشاگران، سرپرست، مربی و سایر عوامل صادر شد. رئیس کمیته انضباطی […]

حواشی دربی 102, دربی, رییس کمیته انضباطی - واکنش رییس کمیته انضباطی به اتفاقات دربی جنجالی

ابوالفضل حسن زاده محمدی، رییس کمیته انضباطی گفت: پس از برگزاری دربی ۱۰۲ و اتفاقاتی که رخ داد به بررسی شرایط پرداخته و پس از ارائه گزارش و مستندات مقامات رسمی مسابقه(نماینده و داور)، ابلاغیه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دلیل تخلفات تماشاگران، سرپرست، مربی و سایر عوامل صادر شد.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: تا زمانی که گزارش کامل و دقیقی به کمیته انضباطی ارسال نشود نمی توان بر اساس دیده ها و شنیده ها رای، ابلاغیه و یا هر موضوعی که به بحث انضباطی مطرح می شود را صادر کرد. ما گزارش نمایندگان انضباطی را دریافت کرده‌ایم و به محض اینکه گزارش‌های کامل این دیدار به دست‌مان برسد، نشست فوری را تشکیل داده و درباره تخلفات تصمیم‌گیری می‌کنیم.

حسن زاده در پایان گفت: پس از بررسی گزارش‌های مسئولان مسابقات و داوران، مطالب دقیق‌تری را مطرح خواهیم کرد. یک سری موارد نیز از سوی دو باشگاه مطرح شده که منتظر تکمیل شدن فرآیند پرونده در بحث رسیدگی هستیم.

 

منبع: خبـر ورزشی