حضور لوییس فیگو در تهران برای کارهای تجاری فرصت خوبی را فراهم کرد تا برخی از چهره‌های مطرح فوتبال کشورمان هم با او ملاقات کنند.      لوییس فیگو ستاره تیم ملی پرتغال که در جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل ایران هم به میدان رفت، حالا در تهران حضور دارد و قرار است سفیر تبلیغاتی یک […]

حضور لوییس فیگو در تهران برای کارهای تجاری فرصت خوبی را فراهم کرد تا برخی از چهره‌های مطرح فوتبال کشورمان هم با او ملاقات کنند.

 

ملاقات شبانه ستاره پرسپولیس با لوییس فیگو

 

 لوییس فیگو ستاره تیم ملی پرتغال که در جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل ایران هم به میدان رفت، حالا در تهران حضور دارد و قرار است سفیر تبلیغاتی یک شرکت ایرانی شود. شرکتی که از قرار معلوم مدیران ارشد آن رابطه بسیار خوبی با حمید استیلی ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی دارند.

 

اتفاقا سرمربی اسبق پرسپولیس دوشنبه شب به دعوت همین مدیران با لوییس فیگو ملاقات کرد و عکسی نیز به یادگار با ستاره فراموش نشدنی رئال مادرید و بارسلونا گرفت. لوییس فیگو ۸ سال قبل هم در قالب منتخب ستارگان جهان برای تقابل با پیشکسوتان فوتبال ایران به تهران سفر کرده بود اما دلیل آن مسافرت کاملاً متفاوت با این یکی محسوب می‌شد. آن سفر کاملا ورزشی بود و این یکی کاملا تجاری محسوب می‌شود.

خبرآنلاین

+