به گزارش زیرنویس، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان، در خصوص سرقت لوازم خودرو های سواری پارک شده خود به خصوص ضبط و باند در محدوده لواسانات تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۶۶ پلیس پیشگیری تهران قرار […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان، در خصوص سرقت لوازم خودرو های سواری پارک شده خود به خصوص ضبط و باند در محدوده لواسانات تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۶۶ پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهای سواری شخصی ای که در کوچه های خلوت پارک شده بودند، در فرصت مناسبی درب خودرو را باز کرده و محتویات داخل خودرو از قبیل ضبط و باند آن را به سرقت می برده است.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری لواسانات با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته محل های جرم، در نهایت ۲۵ آذر ماه هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده جاده فشم تهران مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و با بازرسی از این مکان تعدادی اموال سرقتی از قبیل: ۳ دستگاه ضبط سرقتی، ۳ دستگاه تلفن همراه، افشانه دفاع شخصی و یک قبضه سلاح سرد کشف کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده های “لواسانات و شمال تهران” اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است برای پیگیری پرونده به کلانتری ۱۶۶ لواسانات مراجعه کنند.

منبع خبر: رکنـا