کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون دلاری به‌صورت رسمی به تیم توسعه بازی UFL پیوست.     با اینکه ورزش فوتبال به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها در دنیا شناخته می‌شود، اما در صنعت بازی‌های ویدیویی مهره‌های اصلی را تنها الکترونیک آرتز و کونامی شکل داده‌اند. چندی پیش بود که استودیوی Strikerz از یک […]

 کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون دلاری به‌صورت رسمی به تیم توسعه بازی UFL پیوست.

 

سرمایه‌گذاری هنگفت رونالدو بر روی یک بازی

 

با اینکه ورزش فوتبال به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها در دنیا شناخته می‌شود، اما در صنعت بازی‌های ویدیویی مهره‌های اصلی را تنها الکترونیک آرتز و کونامی شکل داده‌اند. چندی پیش بود که استودیوی Strikerz از یک شبیه‌ساز فوتبال جدید رونمایی کرد. بازی UFL با وعده ارائه یک گیم‌پلی کاملا جدید و مهارت‌محور و البته رایگان توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد.

 

حال در جدیدترین اخبار بازی، خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال سرمایه‌گذاری هنگفتی روی این بازی انجام داده است. به‌نظر می‌رسد او که اکنون به سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود نزدیک شده است، با این سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون دلاری خود را در قالب جدیدی از این ورزش می‌بیند.

 

رونالدو علاوه‌بر شهرت بالای خود در دنیای فوتبال، با بیش از ۶۱۴ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در دنیای فوتبال شناخته می‌شود. از همین‌رو سرمایه‌گذاری او روی بازی UFL می‌تواند درصد موفقیت این اثر را تا حد زیادی افزایش دهد. او با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر اعلام کرد که «بسیار خوشحالم که بخشی از این پروژه هستم چراکه اطمینان دارم بازی UFL نسل جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال خواهد بود.»

 

درکنار استودیوی Strikerz، شرکت بین‌المللی بازی‌سازی XTEN Limited با بیش‌از ۲۰۰ کارمند در سراسر جهان در تیم توسعه بازی نیز حضور دارد؛ تیمی که تنها هدف آن‌ها بازطراحی شبیه‌سازهای فوتبال با بازی UFL اعلام شده است. یوجین نشیلوف، مدیرعامل استودیوی Strikerz، ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق حضور رونالدو در تیم توسعه بازی را امری تأثیرگذار دانست. «پیوستن کریستیانو رونالدو به ما به‌عنوان یک شریک و سرمایه‌گذار گامی مهم روبه جلو و تاییدی بر دیدگاه ما برای توسعه یک بازی پیشرو برای هواداران فوتبال در جهان است.»

 

اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی UFL اعلام نشده است اما به‌زودی فاز تست بازی شروع خواهد شد. بازی UFL قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

 

لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص بازی UFL را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

خبرآنلاین

+