سیروس پورموسوی بعد از تساوی ۲-۲ تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در این اوضاع و احوالی که متاسفانه علی‌رغم بازی‌های خوبمان نتیجه لازم را نگرفته بودیم، تساوری برابر پرسپولیس برای ما بسیار ارزشمند است. او ادامه داد: بازیکنانم نشان دادند از روز اول حتی در هفته‌هایی که بازنده بودیم، شایسته پیروزی بودیم. مثل […]

پرسپولیس.فوتبال برتر - برد مقابل پرسپولیس تقدیم به هواداران!

سیروس پورموسوی بعد از تساوی ۲-۲ تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در این اوضاع و احوالی که متاسفانه علی‌رغم بازی‌های خوبمان نتیجه لازم را نگرفته بودیم، تساوری برابر پرسپولیس برای ما بسیار ارزشمند است.

او ادامه داد: بازیکنانم نشان دادند از روز اول حتی در هفته‌هایی که بازنده بودیم، شایسته پیروزی بودیم. مثل بازی با پرسپولیس که متاسفانه داور در اعلام پنالتی به سود حریف عجولانه تصمیم گرفت. اگر این صحنه پنالتی بود در هر بازی باید بالای ۱۰ پنالتی اعلام شود. بارها در محوطه جریمه پرسپولیس بازیکنان ما را زدند و به زمین انداختند اما داور از این صحنه‌ها چشم‌پوشی کرد اما در صحنه‌ای که خطا نبود پنالتی گرفته شد.

پورموسوی افرود: بین دو نیمه تصویر را دیدم و بازیکن پرسپولیس خود را روی زمین انداخت و از زرنگی‌اش انداخت و داور پنالتی گرفت. بازیکن پرسپولیس از ما پنالتی نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز هشت بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم و مگر بضاعت ما چقدر است که این تعداد بازیکن را نداشته باشیم؟ بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و از آنها و به‌ویژه هواداران قدردانی می‌کنم. فکر می‌کنم تا روزی که هواداران پشت ما باشند استقلال خوزستان به هیچ تیمی به‌راحتی باج نخواهد داد.

او در پایان بیان کرد: این نتیجه برای ما تساوی نیست و برد است و این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم.

منبع: خبـر ورزشی