در ترکیب اولیه استقلال در بازی با نساجی شاهد حضور گوستاوو و پیمان بابایی در خط حمله بودیم. پیمان بابایی جانشین مهرداد محمدی شده بود. سرمربی تیم استقلال با این تصمیم به مهرداد محمدی شوک وارد کرد و این شوک در سریعترین زمان ممکن جواب داد. مهرداد محمدی در بین دو نیمه به جای پیمان […]

- شوک نکونام در آزادی خیلی زود جواب داد

در ترکیب اولیه استقلال در بازی با نساجی شاهد حضور گوستاوو و پیمان بابایی در خط حمله بودیم. پیمان بابایی جانشین مهرداد محمدی شده بود.

سرمربی تیم استقلال با این تصمیم به مهرداد محمدی شوک وارد کرد و این شوک در سریعترین زمان ممکن جواب داد. مهرداد محمدی در بین دو نیمه به جای پیمان بابایی وارد میدان شد و خیلی زود دروازه تیم نساجی را باز کرد تا خیال تیمش را از بابت پیروزی در این دیدار راحت کند. جالب اینجاست بعد از پیمان بابایی خیلی زود گوستاوو هم تعویض شد و جای خود را به آرمان رمضانی داد. آرمان هم همانند مهرداد محمدی دقایقی بعد از ورود به میدان دروازه نساجی را باز کرد.

با نمایش خوبی که تعویضی‌های استقلال در بازی با نساجی داشتند هیچ بعید نیست در بازی‌های آتی و در ابتدای بازی شاهد بازی مهرداد محمدی و آرمان رمضانی در نوک خط حمله استقلال باشیم.

جواد نکونام با تعویض‌های خوبی که در بین دو نیمه انجام داد استقلال در نیمه دوم تبدیل به تیم بهتری کرد و حاصل آن سه گل بود که در نهایت موجب شد تا استقلال با ۴ گل به برتری برسد.

منبع: خبـر ورزشی