سردار کاظمینی کیست و در پرونده چای دبش چه نقشی دارد؟
سردار کاظمینی کیست و در پرونده چای دبش چه نقشی دارد؟

محسن کاظمینی، سرتیپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از سال ۱۴۰۰ تا سال ۱۴۰۲ به‌عنوان قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی فعالیت کرد.

 

تابناک نوشت: سردار کاظمینی از جمله افرادی است که به فرماندهی جاویدالاثر احمد متوسلیان عازم لبنان شده بود.

کاظمینی از ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ فرماندهی لشکر ۷ زرهی ولی عصر (عج) را برعهده داشت و با حفظ سمت فرمانده قرارگاه کربلا بود و از ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ به‌عنوان فرمانده سپاه ولی عصر (عج)  خوزستان فعالیت می‌کرد.

وی از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ معاون عملیات سپاه پاسداران بود و در فاصله سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶ به‌عنوان فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ فعالیت می‌کرد و از ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ با حفظ سمت، فرماندهی قرارگاه ثارالله را نیز برعهده داشت.

ماجرای ارتباط فساد چای دبش با سردار کاظمینی

از سردار کاظمینی در دوران دفاع مقدس و نیز پس از آن خدمات ارزنده و جهادی در مسیر حفظ امنیت و حفاظت از انقلاب اسلامی به یادگار باقی مانده است و بر اساس تجربه به نظر بعید است میان او و پرونده فساد چای دبش ارتباطی وجود داشته باشد، با این وجود برخی کاربران فضای مجازی به این موضوع اشاره می کنند که برای اثبات و یا رد آن باید منتظر پیگیری و اطلاع رسمی نهادهای قضایی ماند.

قابل ذکر است همیشه در مورد پرونده اختلاس و مفاسد اقتصادی که در کشور وجود دارد، رسانه های معاند تلاش می کنند با ایجاد حاشیه برای فرماندهان سپاه برای بدنام کردن سپاه نزد مردم استفاده کنند.

منبع: اطلاعات انلاین