صبح روز گذشته هیئت‌عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیئت‌وزیران در مورد واردات خودروهای خارجی توسط فوتبالیست‌ها را ابطال کرد. دلیل ابطال این مصوبه از سوی دیوان عدالت اداری، «ایجاد تبعیض ناروا بین ورزشکاران» اعلام شده است. این خبر به اردوی پرسپولیس در اهواز رسید و ناراحتی ملی‌پوشان از جمله علیرضا بیرانوند را به‌همراه داشت. دروازه‌بان […]

- خبری که تمرکز بیرانوند را برهم زد/ ستاره پرسپولیس مورد غضب دروازه‌بان سرخ‌ها

صبح روز گذشته هیئت‌عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیئت‌وزیران در مورد واردات خودروهای خارجی توسط فوتبالیست‌ها را ابطال کرد. دلیل ابطال این مصوبه از سوی دیوان عدالت اداری، «ایجاد تبعیض ناروا بین ورزشکاران» اعلام شده است. این خبر به اردوی پرسپولیس در اهواز رسید و ناراحتی ملی‌پوشان از جمله علیرضا بیرانوند را به‌همراه داشت.

دروازه‌بان پرسپولیس نزدیک به سه ماه است که بی‌سروصدا خودروی پورشه‌اش را با رقمی حدود ۱۲ میلیارد تومان وارد کرد و در این مدت نیز به‌دنبال پلاک کردن آن بود که موفق نشد. از همین رو او وقتی روز گذشته با خبر ابطال مجوزها مواجه شد، حسابی ناراحت شده و کنعانی را مقصر این اتفاق دانست. البته در این میان ترابی و کنعانی هم به مانند خیلی از ملی‌پوشان خودروهای لوکس خود را وارد کشور کرده‌اند و آنها نیز نتوانسته‌اند خودروی‌شان را پلاک کنند.

در این مورد گفتنی است که بازیکنان نامدار تیم‌ ملی احتمال این را داده بودند که بعد از صحبت‌های کنعانی‌زادگان درباره وارد کردن خودروی یکصدمیلیاردی‌اش و هجمه‌ای که علیه آنها در رسانه‌ها و فضای مجازی به‌وجود آمد، دیوان عدالت اداری مجوزهای ورود خودروهای لوکس آنها را باطل کند و بابت این موضوع نیز حسابی کنعانی را سرزنش کرده بودند.

منبع: خبـر ورزشی