پیام مهم فرمانده کل ارتش منتشر شد +متن
پیام مهم فرمانده کل ارتش منتشر شد +متن

بسم الله الرحمن الرحیم «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت همرزمان عزیز در نیروی زمینی در منطقه جنوب شرق موجب تاثر شد. نیروی زمینی پس از کارنامه درخشان دوران جنگ تحمیلی، در سال‍های پس از […]

- پیام مهم فرمانده کل ارتش منتشر شد +متن

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

امیر سرتیپ کیومرث حیدری

فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

شهادت همرزمان عزیز در نیروی زمینی در منطقه جنوب شرق موجب تاثر شد.

نیروی زمینی پس از کارنامه درخشان دوران جنگ تحمیلی، در سال‍های پس از دفاع مقدس نیز برای ارتقای توان رزم با برگزاری صدها رزمایش در سطوح مختلف و تمرینات پی در پی و دشوار، پیام آور آمادگی روزافزون برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی،عزت و سربلندی ایران و ناامیدی دشمنان از هرگونه تعرض به میهن اسلامی بوده است.

خون پاک شهیدان آن نیرو ضامن آرامش و امنیت مردم عزیز و یادآور استمرار فداکاری رزمندگان غیور آن نیرو در اقصی نقاط ایران سربلند اسلامی، بویژه مرزهای گسترده کشور است.

شهادت رزمندگان ولایی و فدایی دین و وطن در آن نیروی محوری را به خانواده معظم شهیدان گرانقدر حادثه اخیر ، دلاورمردان نیروی زمینی و جنابعالی تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خدای متعال علو درجات برادران همرزم؛ آن راهیان بهشت را مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

منبع: اطلاعات انلاین