بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، پر بود از صحنه های جنجالی داوری و حواشی که البته فقط در فوتبال ایران آن را می بینیم. بعد از اینکه داور مسابقه در نیمه اول برای پرسپولیس پنالتی اعلام کرد، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان قصد داشت تیمش را […]

پرسپولیس, فوتبال, یحیی گل محمدی - خبر عجیب در خصوص گل محمدی صحت نداشت

بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، پر بود از صحنه های جنجالی داوری و حواشی که البته فقط در فوتبال ایران آن را می بینیم. بعد از اینکه داور مسابقه در نیمه اول برای پرسپولیس پنالتی اعلام کرد، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان قصد داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد. روشی منسوخ شده در دنیا برای اعتراض به داوری که متاسفانه در فوتبال ایران همچنان وجود دارد. بعد از کلی تاخیر در شروع بازی بالاخره بازیکنان به زمین برگشتند و کار را از سر گرفتند.

در نیمه دوم و قبل از گل دوم استقلال خوزستان پرسپولیسی ها معتقد بودند بازیکن حریف مرتکب خطا شد ولی داور از این صحنه به راحتی گذشت. اتفاقی که منجر به اعتراض شدید کادرفنی پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی شد. در این بین باز هم بازی برای دقایقی متوقف شد و پرسپولیسی ها مشغول اعتراض شدند. بعد از این اتفاقات شایعه شد که در این صحنه یحیی گل محمدی هم قصد داشت مثل سرمربی حریف تیمش را در اعتراض به داوری از زمین بیرون بکشد.

با این حال پیگیری های ما نشان می دهد چنین موضوعی صحت ندارد و یحیی قصد انجام چنین کاری را نداشت. از آنجایی که بازی به دلیل اعتراض پرسپولیسی ها متوقف شد و یحیی هم بازیکنانش را در میانه زمین جمع کرد، عده ای فکر کردند که سرمربی پرسپولیس قصد دارد تیمش را بیرون بکشد. اتفاقی که رخ نداد و در واقع اصلا یحیی قصد انجام چنین کاری را نداشت. در این خصوص با چند بازیکن پرسپولیس صحبت کردیم و همه آن ها هم ضمن تایید این خبر مدعی شدند اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و گل محمدی به هیچ وجه قصد بیرون کشیدن تیمش را نداشته است.

منبع: خبـر ورزشی