به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دکتر استوری ماسگریو، فضانورد بازنشسته ناسا، اعتبار زیادی دارد. بنابراین سخت است که این را به عنوان یک دروغ تلقی کنیم، اما او ادعا می‌کند که یک مار سفید غول‌پیکر را دیده‌است که در فضا شناور است. تصور اینکه این شیء یک قسمت جدا شده از سفینه فضایی باشد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دکتر استوری ماسگریو، فضانورد بازنشسته ناسا، اعتبار زیادی دارد. بنابراین سخت است که این را به عنوان یک دروغ تلقی کنیم، اما او ادعا می‌کند که یک مار سفید غول‌پیکر را دیده‌است که در فضا شناور است. تصور اینکه این شیء یک قسمت جدا شده از سفینه فضایی باشد دور از ذهن نیست.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های ترسناک آرمسترانگ پس از فرود بر روی ماه!

اول از همه، هیچ صدایی در فضا وجود ندارد. فقط خلاء هست و این دقیقاً همان چیزی است که این داستان را به یک داستان عجیب تبدیل می‌کند. در سال ۲۰۰۳، فضانورد یانگ لیوی، اولین کسی که توسط برنامه فضایی چین به فضا فرستاده شد، در شاتل فضایی خود نشسته بود که بنا به گزارش ها صدای تق تق را شنید. او آن را اینگونه توصیف کرد که “کسی بدنه سفینه فضایی را می‌کوبد، درست مانند ضربه زدن به یک سطل آهنی با یک چکش چوبی.” ظاهرا او تنها کسی نیست که این را تجربه کرده است. فضانوردان چینی دیگری نیز بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ وجود داشته‌اند که صداهای مشابهی را شنیده‌اند.

صحبت‌های ترسناک آرمسترانگ پس از فرود بر روی ماه!

از میان بسیاری از تئوری‌های توطئه پیرامون ماموریت آپولو۱۱، یکی وجود دارد که تا به امروز یک راز باقی مانده است. در طول ماموریت آپولو ۱۱ در سال ۱۹۶۹، پس از فرود آرمسترانگ روی ماه، ناسا ادعا کرد که ارتباط آن برای تقریباً دو دقیقه قطع شده است و طبق گزارش‌ها در یک پیام محرمانه به ناسا، او گفت: “این بچه‌ها بزرگ بودند، آقا! بزرگ! اوه، خدا! ” .. در سمت دور لبه دهانه به صف شده اند! … آنها روی ماه هستند و ما را تماشا می کنند!”

صحبت‌های ترسناک آرمسترانگ پس از فرود بر روی ماه!

منبع: indiatimes

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین