به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر در ۶ مسابقه در خانه برابر رقبایش صف‌آرایی کرده است که آبی‌پوشان از ۱۸ امتیاز ممکن توانسته‌اند با ثبت رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی تمام امتیازات لازم را به‌دست آورند. ثبت ۱۲ گل در ۶ بازی نشان می‌دهد که تیم […]

استقلال قهرمان بی مانع در بازی‌های خانگی/ آزادی کابوس تیم‌های لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر در ۶ مسابقه در خانه برابر رقبایش صف‌آرایی کرده است که آبی‌پوشان از ۱۸ امتیاز ممکن توانسته‌اند با ثبت رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی تمام امتیازات لازم را به‌دست آورند.

ثبت ۱۲ گل در ۶ بازی نشان می‌دهد که تیم تحت هدایت جواد نکونام به صورت میانگین در هر بازی خانگی ۲ گل می‌زند، آماری که آن‌ها را به یکی از مقتدرترین تیم‌های بازی‌های خانگی تبدیل کرده است. البته این تنها نقطه قوت استقلال نیست چراکه آن‌ها در این ۶ دیدار خانگی تنها ۲ گل آنهم در دیدار مقابل هوادار دریافت کرده‌اند و در ۵ مسابقه دیگر موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده‌اند تا از این حیث نیز آمار جالبی از خود بر جای بگذارند.

آبی‌پوشان در شرایطی ۶ برد در ۶ بازی خانگی خود در فصل جاری به‌دست آورده‌اند که تنها یک شکست را تا پایان هفته سیزدهم تجربه کرده‌اند؛ شکست مقابل سپاهان در دیدار‌ی خارج از خانه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان با نتیجه یک بر صفر در هفته سوم لیگ برتر.

شاگردان نکونام تا پایان نیم فصل یک دیدار دیگر مقابل پیکان را در هفته پانزدهم در خانه برگزار خواهند کرد که در صورت کسب پیروزی در این مسابقه آمار برد‌های خانگی خود را بهبود خواهند بخشید.

تیم فوتبال استقلال در پایان بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با ۲۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

نتایج استقلال در بازی‌های خانگی به شرح زیر است:

هفته دوم: استقلال یک – ملوان صفر

هفته چهارم: استقلال یک – استقلال خوزستان صفر

هفته ششم: استقلال ۳ – هوادار ۲

هفته هشتم: استقلال یک – آلومینیوم اراک صفر

هفته دهم: استقلال ۲ – تراکتور صفر

هفته سیزدهم: استقلال ۴ – نساجی مازندران صفر

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا